|
Awakenings festival 2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
hoer |
de koningin leest mee hoor :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
de koningin leest mee hoor :rolleyes: |
:haha:
Anders laat je je even kennen en zit je ermee. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by M5
Ik ben ook present!!. Hoop dat ik het feesten niet verleerd ben, aangezien de laatste echte party alweer van november 2004 was. :crazy:.
|
ah lache :) laatste keer dat wij elkaar tegen kwamen was volgens mij 3 jaar geleden op Mysteryland, of was het ergens anders? :cool: |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ah lache :) laatste keer dat wij elkaar tegen kwamen was volgens mij 3 jaar geleden op Mysteryland, of was het ergens anders? :cool: |
Haha dat dat zou me niets verbazen. Idd érg lang geleden. :D
Owja Remy komt toch niet hoop ik?. Ik ben er namelijk in geslaagd om hem al een kleine 5 jaar te ontlopen. :tongue3 |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik ben er ook zeker bij nu! :D
Mijn eerste festival van 't seizoen... gaat looooooooosssssssss! |
|
|
| Dj Lex |
| Present! Kan het niet maken weer niet te gaan :D:toocool: |
|
|
| basd |
| Heb ook zojuist per post mijn kaartje binnen gekregen. Laat maar komen dus. |
|
|
| magrec |
Vooruitzichten zijn goed voor volgende week :p
Ik heb er allemalmachies zin in. |
|
|
| basd |
| Gelukkig draaien de twee die ik echt wil zien 's middags al, ga 's avonds nog naar ander feestje (weer in Enschede) dus kan helaas niet tot laat blijven, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.. |
|
|
| Phortje |
| Ik denk dat ik toch ook maar ga, morgen kaartje kopen :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Present! Kan het niet maken weer niet te gaan :D:toocool: |
ReLEX! :cool: |
|
|
| HiGH_NrG |
| Wordt vettttttt! :D |
|
|
|
|