return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Awakenings festival 2005 (pg. 8)
View this Thread in Original format
New Wave
FEESTON!!! heb der zin an whoeehoee!! Tehnooooowwwwwwwhoehoehoee
Jammer dat er zo weinig mensen mee gaan. maargoed, van die progressive kneuzen hadden we ook niet anders verwacht.
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
FEESTON!!! heb der zin an whoeehoee!! Tehnooooowwwwwwwhoehoehoee
Jammer dat er zo weinig mensen mee gaan. maargoed, van die progressive kneuzen hadden we ook niet anders verwacht.


Je vraagt om klappen he tim!!!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Je vraagt om klappen he tim!!!!


Ik denk dat de signature van Tim eerder klappen verdient......

* Mods, er is een signature te groot! *

:p
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by magrec
Je vraagt om klappen he tim!!!!


Als je hulp nodig hebt dan hoor ik 't wel... :p
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Je vraagt om klappen he tim!!!!


:D


Vuile naaiers :D

Ei, doe effe soepel, je naait je landgenoten niet. :D
Laat dat maar aan die Coup over, die vuile rat. :p

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Als je hulp nodig hebt dan hoor ik 't wel... :p


We zijn 13:00 binnen, ik bel je wel als magrec naar de wc gaat. als hij dan het hokje uit komt dan knuppelen we hem wel effe neer. :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave

Vuile naaiers :D



:toothless :toothless


Damn, begin steeds meer te balen dat ik toch niet ga. Hmm...dan maar niet meer hier kijken :) Veel plezier gasten! Maar dat gaat vast wel lukken.
Partyhardy!
Zin in! deze week nog allerlei tentamens dus zaterdag weer goed los! :toocool:
Roger
heb jij een excuus nodig om los te gaan?:eek: :p
emma
heb er ook echt vet veel zin in :tongue3

hopelijk blijft het zonnetje lekker schijnen, zou relaxed zijn:cool:
magrec
quote:
Originally posted by emma
heb er ook echt vet veel zin in :tongue3

hopelijk blijft het zonnetje lekker schijnen, zou relaxed zijn:cool:


De weersvoorspelling zijn iig erg gunstig..lekker veel mainstage dus :D en beetje tfs2

Little Theseus
Uit betrouwbare bron vernomen dat er op Awakenings Festival vooraan op de main getwisterd gaat worden. En dat moet ik allemaal weer missen :(
IIG veel plezier alvast mensen!!

basd
De weersvooruitzichten zien er redelijk tot goed uit (weinig kans op regen in ieder geval, en zeker niet te warm) dus laat maar komen dat feest.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement