return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Awakenings festival 2005 (pg. 5)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Remy D
denk dat het dan DV word, tenminste als je gaat. :)


Ja daar ga ik heen!
Remy D
quote:
Originally posted by magrec
Ja daar ga ik heen!

jah gaaf, dan gaan we bij Sasha of welke dj je ook wilt supergaaf en veel bieren!!!! :tongue2 :tongue2
M5
Ik ben ook present!!. Hoop dat ik het feesten niet verleerd ben, aangezien de laatste echte party alweer van november 2004 was. :crazy:.

djs die ik zeker ga beluisteren

secret cinema
umek
valentino kanzyani
paco osuna
lekebusch
takaaki itoh
en mja adam beyer is ook altijd wel even leuk :cool:

kom vast nog wel wat losgeslagen freaks van Ta tegen. :stongue:


(ps tim... nog geslaagd?)
magrec
quote:
Originally posted by M5
Ik ben ook present!!. Hoop dat ik het feesten niet verleerd ben, aangezien de laatste echte party alweer van november 2004 was. :crazy:.

djs die ik zeker ga beluisteren

secret cinema
umek
valentino kanzyani
paco osuna
lekebusch
takaaki itoh
en mja adam beyer is ook altijd wel even leuk :cool:

kom vast nog wel wat losgeslagen freaks van Ta tegen. :stongue:


(ps tim... nog geslaagd?)


Driekus ;)

2 remy wat ben je toch een supergaaf ventje ;)
New Wave
quote:
Originally posted by M5
(ps tim... nog geslaagd?)


Ejh driekus, ja 2 plaatjes meegenomen. Nooit gedacht dat ik je daar tegen zou komen. :) Waar heb je nu je kaarten gehaald :p?
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
jah gaaf, dan gaan we bij Sasha of welke dj je ook wilt supergaaf en veel bieren!!!! :tongue2 :tongue2


Ik bier mee Remy :D
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik bier mee Remy :D


Ej hoer, oprotten hier want jij gaat niet mee.
M5
quote:
Originally posted by New Wave
Ejh driekus, ja 2 plaatjes meegenomen. Nooit gedacht dat ik je daar tegen zou komen. :) Waar heb je nu je kaarten gehaald :p?


We zijn maar even langs de FRS gegaan :toothless. Nu maar hopen dat het een beetje fatsoenlijk weer wordt!
New Wave
quote:
Originally posted by M5
We zijn maar even langs de FRS gegaan :toothless. Nu maar hopen dat het een beetje fatsoenlijk weer wordt!


:D

mwjha, laatste 2 keer was alleen maar regen en blubber, maar wat ze zeggen: 3 maal...
basd
Morgen ook maar effe kaartje oppikken.. Vorige week vergeten :S

SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Ej hoer, oprotten hier want jij gaat niet mee.


Als je beter leest, hoer, dan zie je dat we het over Dance Valley hebben.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Als je beter leest, hoer, dan zie je dat we het over Dance Valley hebben.


Ik lees goed hoer, ik kan lezen. Kan jij lezen? Want ik heb het niet over DV.:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement