|
Awakenings festival 2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Remy D
denk dat het dan DV word, tenminste als je gaat. :) |
Ja daar ga ik heen! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja daar ga ik heen! |
jah gaaf, dan gaan we bij Sasha of welke dj je ook wilt supergaaf en veel bieren!!!! :tongue2 :tongue2 |
|
|
| M5 |
Ik ben ook present!!. Hoop dat ik het feesten niet verleerd ben, aangezien de laatste echte party alweer van november 2004 was. :crazy:.
djs die ik zeker ga beluisteren
secret cinema
umek
valentino kanzyani
paco osuna
lekebusch
takaaki itoh
en mja adam beyer is ook altijd wel even leuk :cool:
kom vast nog wel wat losgeslagen freaks van Ta tegen. :stongue:
(ps tim... nog geslaagd?) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by M5
Ik ben ook present!!. Hoop dat ik het feesten niet verleerd ben, aangezien de laatste echte party alweer van november 2004 was. :crazy:.
djs die ik zeker ga beluisteren
secret cinema
umek
valentino kanzyani
paco osuna
lekebusch
takaaki itoh
en mja adam beyer is ook altijd wel even leuk :cool:
kom vast nog wel wat losgeslagen freaks van Ta tegen. :stongue:
(ps tim... nog geslaagd?) |
Driekus ;)
2 remy wat ben je toch een supergaaf ventje ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by M5
(ps tim... nog geslaagd?) |
Ejh driekus, ja 2 plaatjes meegenomen. Nooit gedacht dat ik je daar tegen zou komen. :) Waar heb je nu je kaarten gehaald :p? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
jah gaaf, dan gaan we bij Sasha of welke dj je ook wilt supergaaf en veel bieren!!!! :tongue2 :tongue2 |
Ik bier mee Remy :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik bier mee Remy :D |
Ej hoer, oprotten hier want jij gaat niet mee. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ejh driekus, ja 2 plaatjes meegenomen. Nooit gedacht dat ik je daar tegen zou komen. :) Waar heb je nu je kaarten gehaald :p? |
We zijn maar even langs de FRS gegaan :toothless. Nu maar hopen dat het een beetje fatsoenlijk weer wordt! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by M5
We zijn maar even langs de FRS gegaan :toothless. Nu maar hopen dat het een beetje fatsoenlijk weer wordt! |
:D
mwjha, laatste 2 keer was alleen maar regen en blubber, maar wat ze zeggen: 3 maal... |
|
|
| basd |
| Morgen ook maar effe kaartje oppikken.. Vorige week vergeten :S |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ej hoer, oprotten hier want jij gaat niet mee. |
Als je beter leest, hoer, dan zie je dat we het over Dance Valley hebben. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als je beter leest, hoer, dan zie je dat we het over Dance Valley hebben. |
Ik lees goed hoer, ik kan lezen. Kan jij lezen? Want ik heb het niet over DV.:rolleyes: |
|
|
|
|