return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Awakenings festival 2005 (pg. 11)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Ah was een beetje flauwtjes :p
Ik had zwarte kleren aan. In het kader van : New wave dacht dat dit weekend sesation Black was. Ze gingen er nog zeer serieus op in. je had erbij moeten zijn :p

hehe

trouwens lees net wat over rellen op het einde bij de ingang...ajax hooligans die nog even gratis naar binnen wilden....kanslooos

Owja steve bicknell draaide nog dominator (there is no other :p))
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
hehe

trouwens lees net wat over rellen op het einde bij de ingang...ajax hooligans die nog even gratis naar binnen wilden....kanslooos

Owja steve bicknell draaide nog dominator (there is no other :p))

Wat slecht zeg........

Mwjha die dominator plaats was echt top. Was volgen smij niet het origineel, ik download hem efef voor de zekerheid. als het niet zo is ben ik benieuwd welke remake het is :) Origineelis het toch ene club nummer. zat een behoorlijk technoflow in :p
total woot
Zozo dat was me een feestje wel nondeju! :D

Aangezien de verstandskiezen mee werkten, vol goede moed richting spaarnwoude gereden, op de parkeerplaats aangekomen versnellingsbak naar de klote geholpen, 3 uur wachten op de anwb, en uiteindelijk om een uur of 5 binnen....

(mijn dag kon toen al niet meer stuk....:p)

Bij binnenkomst direct even een 'hard left' gemaakt, en bij Cari naarbinnen gestuitert maar na een minuut of 2 verlangde ik toch wel naar de zon dus weer naar buiten gestuitert.
Direct doorgelopen naar Bart Skils, die toch wel het setje van de dag draaide. Lekkere platen, lekkere overgangen, en een heerlijke zon op je bol :cool:.

Michel de Heij viel me alles mee, hij draaide lekkere plaatjes, wel 2 foutjes gehoord aan t begin van de set, maar dat mocht de set niet drukken :D

Joris Voorn, ik heb een setje van die gast van ongeveer een jaar oud, (Joris Voorn Live @ Tresor) het is een van mijn favoriete sets en luister hem nog regelmatig. Van alle DJ's gister wilde ik hem dus absoluut zien. Beetje jammer dus dat hij een set draaide die voor een groot deel identiek was aan de set van een jaar oud... Dat is gewoon ronduit balen, sta je daar, en bij meer dan de helft van de nummers denk je :rolleyes: :rolleyes:

Nog een klein stukje Rachmad meegepakt, klonk erg lekker!

Toen naar huis, met de bus trein taxi..

Uiteindelijk een lekker feestje dat toch wel de moeite waard was.

Grtz
tijs08
Gelukkig dat je nog hebt kunnen feesten man!! :D

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Goed naar mijn zin gehad, was vooral gezellig, muzikaal okay. Vond vooral in het begin Gabriel Ananda super! Vette electro achtige tracks! :cool: Zijn afsluiter was helemaal een klapper, heb aan hem gevraagd hoe die heet: komt over een paar weken uit op Karmarouge, nr.15 en heet volgens mij "Geiles Stück" vette plaat! :)

Klinkt inderdaad wel lekker... zit die track ook in DIT setje? :)
magrec
quote:
Originally posted by tijs08
Gelukkig dat je nog hebt kunnen feesten man!! :D

Setje van ananda staat al op www.3voor12.nl
New Wave
http://www.juno.co.uk/artists/Human+Resource/

dan die unknow remix. Volgens mij was dat die track. kiek maar eem. wete het niet zeker. Zit wel ene techno achtig tintje aan.
New Wave
http://www.juno.co.uk/artists/Human+Resource/

dan die unknow remix. Volgens mij was dat die track. kiek maar eem. wete het niet zeker. Zit wel een techno achtig tintje aan.
M5
Zo ik heb me ook prima vermaakt gisteren!. Weer was ook prima!

Hoogtepunt vond ik Valentino Kanzyani, die kerel stond echt ontzettend te swingen! echt geweldig opzwepende muziek! enige jammere dat dit al vroeg in de middag was. Na 17:00 was in deze tent de muziek echt onzettend slecht, absoluut geen techno meer als je het mij vraagt.

verder vond ik het laatste half uurtje Secret Cinema érg stoer. Met zijn allergrootste klappers van de afgelopen jaren. Mooie sound heeft ie.

na afloop nog even lopen dolen door de bossen daarzo om de auto terug te vinden. (uiteindelijk wel gelukt :))

en natuurlijk leuk om de boys van TA weer even gezien te hebben. Tim begint btw steeds meer op Chris Liebing te lijken :p
HiGH_NrG
Ik ben ook weer in de levende wereld... De kroeg in gaan naar een festival is geen succes :p

Prima vermaakt op het festival, maar om tien uur had ik het echt gehad en ben richting de bus gegaan. Groot minpunt vond ik de hoeveelheid beuQers en de relletjes die er waren (heb ik nog wat van meegemaakt).
New Wave
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik ben ook weer in de levende wereld... De kroeg in gaan naar een festival is geen succes :p

Prima vermaakt op het festival, maar om tien uur had ik het echt gehad en ben richting de bus gegaan. Groot minpunt vond ik de hoeveelheid beuQers en de relletjes die er waren (heb ik nog wat van meegemaakt).

Post je foto's eens. :D

HiGH_NrG
quote:
Originally posted by New Wave
Post je foto's eens. :D

Nee, geen zin in! Doe ik van de week wel een keer ofzo...
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08

Yes! hij zit er in! die tune @ 57 minuten is dus die plaat op Karmarouge, nr.15! Ging helemaal los! :crazy:

Trouwens wat ook enorm relaxt was waren de gratis toiletten
Doordat er niet betaald hoefde te worden waren er ook amper rijen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement