|
Awakenings festival 2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Phortje
Ik denk dat ik toch ook maar ga, morgen kaartje kopen :) |
Cancel dat, heb andere verplichtingen.. STOM! :mad: |
|
|
| total woot |
| De dag ervoor worden 3 verstandskiezen getrokken... maar ach :D dat mag ons niet weerhouden van t eerste festival van dit jaar :cool: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by total woot
De dag ervoor worden 3 verstandskiezen getrokken... maar ach :D dat mag ons niet weerhouden van t eerste festival van dit jaar :cool: |
Goed ontsmetten met alcohol gewoon, moet goed komen. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basd
Goed ontsmetten met alcohol gewoon, moet goed komen. |
Tenzij je aan de gebruikelijke Ibuprofen bent, tegen de pijn, dat kan met alcohol maagproblemen veroorzaken las ik laatst :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Tenzij je aan de gebruikelijke Ibuprofen bent, tegen de pijn, dat kan met alcohol maagproblemen veroorzaken las ik laatst :) |
Zou goed kunnen kloppen ja. Volgens mij hebben ze mij de laatste keer ook zoiets verteld.
Nou ja, dan zijn er vast nog wel andere manieren om de pijn te verbijten / onderdrukken. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by basd
Nou ja, dan zijn er vast nog wel andere manieren om de pijn te verbijten / onderdrukken. |
Laat dat maar aan mij over :D:D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by total woot
Laat dat maar aan mij over :D:D |
Ik bedoel maar :) |
|
|
| basd |
Timetable was nog niet eens gepost, bij deze dan maar:
| quote: | OPEN STAGE
12:00 - 13:30: Gideon
13:30 - 15:00: Darko Esser
15:00 - 16:30: Shinedoe
16:30 - 17:30: 2000 and One
16:30 - 17:30: Jerome
17:30 - 19:00: Bart Skils
19:00 - 20:30: Michel de Hey
20:30 - 21:30: Joris Voorn
21:30 - 23:00: Steve Rachmad
23:00 - 00:00: Secret Cinema
TFS 1
10:30 - 12:30: Misa Salacova
12:30 - 14:00: Marco Nastic
14:00 - 15:30: Valentino Kanzyani
15:30 - 17:00: Umek
17:00 - 18:15: Miss Djax
18:15 - 19:45: Rush
19:45 - 21:15: Marco Remus
21:15 - 22:30: Pet Duo
22:30 - 23:30: Frank Kvitta
TFS 2
10:30 - 12:30: Chris Hope
12:30 - 14:00: Andre Galluzzi
14:00 - 15:00: Takaaki Itoh
15:00 - 16:30: Paco Osuna
16:30 - 18:15: Cari Lekebusch
19:15 - 20:45: Steve Bicknell
20:45 - 21:45: Sebastian Kramer
21:45 - 23:30: Adam Beyer
UFO
10:30 - 13:00: Krause Duo Nr. 2
13:00 - 14:00: Gabriel Ananda
14:00 - 15:30: Dominik Eulberg
15:30 - 16:30: 2 Dollar Egg
16:30 - 18:00: Magda
18:00 - 19:30: Wighnomy Brothers
19:30 - 21:00: Zip
21:00 - 22:30: Karotte
22:30 - 00:00: Ricardo Villalobos |
Wordt weer veel TFS 2 voor mij waarschijnlijk. Of buiten, als het lekker weer is :) Toch nog steeds balen dat Darko Esser en Takaaki Itoh tegelijk draaien, die wilde ik juist allebei zien :( |
|
|
| SnuggLe |
Zal Cari deze keer komen? :toothless
Mensen veel plezier alvast. Ga hem dit jaar jammergenoeg een keer overslaan maarja, er komen nog genoeg leuke dingen :) Het wordt zaterdag niet AL te warm, maar een precies lekekr zonnetje!
Rook er 1tje voor me ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zal Cari deze keer komen? :toothless
Mensen veel plezier alvast. Ga hem dit jaar jammergenoeg een keer overslaan maarja, er komen nog genoeg leuke dingen :) Het wordt zaterdag niet AL te warm, maar een precies lekekr zonnetje!
Rook er 1tje voor me ;) |
Eentje maar? :rolleyes: |
|
|
| M5 |
19:15 - 20:45: Steve Bicknell
20:45 - 21:45: Sebastian Kramer
iemand trouwens ervaring met deze gasten? Ik ken ze zelf niet. Moet toch wel wat zijn aangezien ze tussen Lekebusch & Beyer staan.
:gsmile: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by M5
19:15 - 20:45: Steve Bicknell
20:45 - 21:45: Sebastian Kramer
iemand trouwens ervaring met deze gasten? Ik ken ze zelf niet. Moet toch wel wat zijn aangezien ze tussen Lekebusch & Beyer staan.
:gsmile: |
Bicknell ken ik eigenlijk niet zo goed, maar Kramer draait volgens mij (aan zijn releases te zien, heeft gereleased op o.a. Mainout en Coda) beetje in de stijl van James Ruskin en Oscar Mulero. Maar even checken dan!
Aan zijn setduur te zien doet ie trouwens een live-act (of hij krijgt een wel erg korte slot). Ben benieuwd. |
|
|
|
|