return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Awakenings festival 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Darko is de man van de Doornroosje, nooit horen draaien dus ben benieuwd. 2 weekjes terug stond hij nog in de Tresor waar hun Roosje avond gehouden werd, heel vet hoorde ik! :)

Heb em hier al eens gezien met Wolfskuil labelnight.. Was goed te doen hoor!
New Wave
Festivalterrein

Stage 1:

2000 and one & Jerome,
Joris Voorn,
Secret Cinema,
Bart Skils,
Darko Esser,
Gideon,
Michel de Hey,
Shinedoe,
Steve Rachmad

Stage 2:

Frank Kvitta,
Marko Nastic,
Marco Remus,
Misa Salacova,
PET Duo,
Rush,
Umek,
Valentino Kanzyani,
Amok

Stage 3:
Function,
Sebastian Kramer,
Takaaki Itoh,
Adam Beyer,
Andre Galluzzi,
Cari LekeBusch,
Chris Hope,
Paco Osuna,
Steve Bicknell

Stage 4:

2 Dollar Egg,
Gabriel Ananda,
Dominik Eulberg,
Karotte,
Krause Duo Nr. 2,
Magda,
Ricardo Villalobos,
Wighnomy Brothers,
Zip & Sammy Dee

Tijd: 10.30 - 00.00
Vvk: € 36,75 ex fee



Owhhh stage 3 is geil :p Stage 1 ook geil...behalve 1 naam dan :p
Ik ga me hier zeker vermaken :D kaartje is al binnen!! KNALLEN!
SnuggLe
Cari komt toch niet opdagen :p
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Cari komt toch niet opdagen :p


Nee, jij komt toch niet opdagen :p
emma
present ! :D
New Wave
quote:
Originally posted by emma
present ! :D


Gezellig! Gaan er nog meer zuiderburen?
Muppy
het lijkt mij enorm kick om te gaan, maar heb eigenlijk niemand die mee wil, omdat het techno is...

(ze staan er dus gewoon niet voor open:whip: )
emma
quote:
Originally posted by New Wave
Gezellig! Gaan er nog meer zuiderburen?


vrees van niet :(
die zijn (nog) niet zo into techno ...
(ze weten niet wat ze missen ;) )
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Gezellig! Gaan er nog meer zuiderburen?


Sinds wanneer ben jij into de zuiderburen? :p
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sinds wanneer ben jij into de zuiderburen? :p


Hoe meer zielen hoe meer vreugde. :) En al die trancekutten/progkutten van NLTA gaan toch niet. Die willen alleen maar Tiesto, Armin van Buuren, Sasha of Sander Kleinenberg zien. Aan die gasten heb je dus niets. Belgen kan je nog een beetje kneden, nederlanders zijn veel te ijverig. Als ze iets nieuws horen dan flippen ze. Want ze kennen het niet. wat de boer niet kent dat vreet hij niet. :p

SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Hoe meer zielen hoe meer vreugde. :) En al die trancekutten/progkutten van NLTA gaan toch niet. Die willen alleen maar Tiesto, Armin van Buuren, Sasha of Sander Kleinenberg zien. Aan die gasten heb je dus niets. Belgen kan je nog een beetje kneden, nederlanders zijn veel te ijverig. Als ze iets nieuws horen dan flippen ze. Want ze kennen het niet. wat de boer niet kent dat vreet hij niet. :p


Zegt een man die als beste imitatie een Hitler imitatie heeft ;)

*insert foto van tim met kale kop en kisten*
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zegt een man die als beste imitatie een Hitler imitatie heeft ;)

*insert foto van tim met kale kop en kisten*


Dat heeft er niets mee te maken, ik vind het altijd leuk als er meerdere mensen mee gaan. Alleen als jij niet gaat dan vind ik het niet erg :p ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement