|
Awakenings festival 2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Overbodig om te vermelden eigenlijk dan.... who cares?
Kom op Tim, nu zak je wel heel laag / kinderachtig. Je bent geen 12.
En Anke: droom lekker verder , als er een vrouw voor je zou liggen zou je nog niet weten wat je zou moeten doen :) |
Het is toch echt het niveau waarop gesproken werdt bram, dus lul niet vaag met je kinderachtige gepraat.:rolleyes:
Ik ken truckjes die jij niet kent vriend. :haha: Amateur :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Het is toch echt het niveau waarop gesproken werdt bram, dus lul niet vaag met je kinderachtige gepraat.:rolleyes:
Ik ken truckjes die jij niet kent vriend. :haha: Amateur :p |
Wie is hier de amateur?:haha:
Maar goed, ik ga me niet verlagen tot jou niveau.
Ontopic: hoop wel dat het snel mooier weer wordt, en dat het met AWFS dan ook lekker weer wordt! Zo vroeg in het seizoen kan je nog wel eens pech hebben! |
|
|
| DJ_Siesta |
| net zoals techno muziek, gaat het in deze draad helemaal nergens over ;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
net zoals techno muziek, gaat het in deze draad helemaal nergens over ;) |
:o
Ik wil er dit jaar nou eindelijk ook eens heen :), datum komt goed uit, dus maar eens proberen wat mensen op te trommelen! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
net zoals techno muziek, gaat het in deze draad helemaal nergens over ;) |
Techno, wat is dat? Das ist die musik die immer boem boem mache...
Siesta, open eens een 'groot skihut topic' :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Siesta, open eens een 'groot skihut topic' :D |
haha, heb je de nieuwe maurice al gehoord, remix van good to goo :p |
|
|
| basd |
Mjah, denk toch dat ik maar wel ga. Altijd wel gezellig.. Moet alleen nog effe kijken wat ik op de terugweg doe..
EDIT: Ik ga gewoon :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Mjah, denk toch dat ik maar wel ga. Altijd wel gezellig.. Moet alleen nog effe kijken wat ik op de terugweg doe..
EDIT: Ik ga gewoon :) |
Ik weet het nog niet, ik zie nog wel. Uitverkocht is het toch niet. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basd
Mjah, denk toch dat ik maar wel ga. Altijd wel gezellig.. Moet alleen nog effe kijken wat ik op de terugweg doe..
EDIT: Ik ga gewoon :) |
Er is daarna in utrecht technofeestje in city hall. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by magrec
Er is daarna in utrecht technofeestje in city hall. |
Harmen is echt een goddelijke hunk!!  |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Remy D
Harmen is echt een goddelijke hunk!! |
Zekers.
Wanneer gaan wij weer es een biertje drinken op een feest remy? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by magrec
Zekers.
Wanneer gaan wij weer es een biertje drinken op een feest remy? |
denk dat het dan DV word, tenminste als je gaat. :) |
|
|
|
|