|
Markus Schultz @ Israel - 27.5.2005
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
או קיייייייייייייייייי
אחרי תקופת יובש עצבנית....... (פרי קורסטן 18.3.2005)
הגיע הזמן לפתוח את הקיץ ובענק !
מרקוס שולץ (עפ"י מקורות מאיימיים) מגיע לארצנו שטופת השמש בסוף מאי הקרוב.
עדיין אין אישורים של גורם הפקה מקומי.
צפו לעדכונים... |
|
|
| Shahar |
| אם אני בבית אני באאאא!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם אני בבית אני באאאא!! |
חחחחחחח
צעיר מת !
לאן דחפו אותך ? |
|
|
| Hell_Copter |
| בשאיפה שאני גם יבוא אם יתאפשר לי :) |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם אני בבית אני באאאא!! |
ואני תהיתי למה הפורום מת ואנשים לא מדברים פה כמעט בכלל..
ועכשיו הבנתי שהפקה פקה של הפורום היתגייס :)
ברוך שובך ותן קצת רוח חיים לפורום!!
איך הולך לך? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חחחחחחח
צעיר מת !
לאן דחפו אותך ? |
אחי אני כרגע עושה 02 הכי ליגה שיש!!
| quote: | Originally posted by Black Dragon
ואני תהיתי למה הפורום מת ואנשים לא מדברים פה כמעט בכלל..
ועכשיו הבנתי שהפקה פקה של הפורום היתגייס :)
ברוך שובך ותן קצת רוח חיים לפורום!!
איך הולך לך? |
אמרתי לכם אם אנשים כמוני לא יביאו חיים לפורום יהיה משעמם
וואלה אחי בנזונה פה !! |
|
|
| dan_yarok!! |
שיעשו משו לנוער רבאאאאאאאק
רוצים קצת איכווווות
עד שהוא בא לארץ וכמו עם ארמין אני יצטרך לשמוע את הסיפורים פה ולקנאותתת |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי אני כרגע עושה 02 הכי ליגה שיש!!
אמרתי לכם אם אנשים כמוני לא יביאו חיים לפורום יהיה משעמם
וואלה אחי בנזונה פה !! |
חחחח
אתה נראה לי מאחד הטירונים שברחו מניצנים.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חחחח
אתה נראה לי מאחד הטירונים שברחו מניצנים.... |
חחחחחח להה אחי אני וחברים לא דופקים נפקדות אנחנו לא עושים בעיות
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| TTman |
וואי וואי, אתה בטוח שזה ביום רביעי הקרוב ?
זה מוזר שזה כ"כ קרוב ועדיין אין בשום מקום פרסום לזה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by TTman
וואי וואי, אתה בטוח שזה ביום רביעי הקרוב ?
זה מוזר שזה כ"כ קרוב ועדיין אין בשום מקום פרסום לזה |
אתה שרוט ?!
זה בעוד חודש פלוס !
שחר,
איפה אתה משרת ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
אין כבוד בפורום
פעמיים מארקוס מגיע לארץ ופעמיים לא אני הוא זה שפותח את הטרד
לא נורא
כל משרוצה לראות מה זה השקעה ולא היה בפעם האחרונה שמרקוס הגיע צפו להפתעות כי אילן לא יתן למרקוס לצאת מהמסיבה בלי הרגשה של "ווואאוווו" בואו להפריע בהמוניכם זו תהיה להערכתי המסיבה הראשונה שבה גם נשמע קטע אחד לפחות של איתי יקירינו במועדון - וזה כבר שווה את ההגעה (למרות שאיתי עם כל הכבוד....אני מגיע בגלל מרקוס ;) )
ובכלל אם יש כאן עוד מעריצי מרקוס נלהבים כמוני או סתם ח'ברה שרוצים לדלות עליו קצת פרטים
www.markusschulz.nu אתר המעריצים שלו
www.markusschulz.nu/forum הפורום הרשמי של מעריציו
www.markusschulz.com האתר הרשמי שלו שעבדו חודשים על הקמתו וסוף סוף נפתח ממש לאחרונה
יאללה
it's just 34 before schulz time |
|
|
|
|