return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Markus Schultz @ Israel - 27.5.2005
View this Thread in Original format
markfeldman
או קיייייייייייייייייי

אחרי תקופת יובש עצבנית....... (פרי קורסטן 18.3.2005)

הגיע הזמן לפתוח את הקיץ ובענק !

מרקוס שולץ (עפ"י מקורות מאיימיים) מגיע לארצנו שטופת השמש בסוף מאי הקרוב.

עדיין אין אישורים של גורם הפקה מקומי.

צפו לעדכונים...
Shahar
אם אני בבית אני באאאא!!
markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar
אם אני בבית אני באאאא!!


חחחחחחח

צעיר מת !

לאן דחפו אותך ?
Hell_Copter
בשאיפה שאני גם יבוא אם יתאפשר לי :)
Black Dragon
quote:
Originally posted by Shahar
אם אני בבית אני באאאא!!



ואני תהיתי למה הפורום מת ואנשים לא מדברים פה כמעט בכלל..
ועכשיו הבנתי שהפקה פקה של הפורום היתגייס :)
ברוך שובך ותן קצת רוח חיים לפורום!!

איך הולך לך?
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
חחחחחחח

צעיר מת !

לאן דחפו אותך ?


אחי אני כרגע עושה 02 הכי ליגה שיש!!

quote:
Originally posted by Black Dragon
ואני תהיתי למה הפורום מת ואנשים לא מדברים פה כמעט בכלל..
ועכשיו הבנתי שהפקה פקה של הפורום היתגייס :)
ברוך שובך ותן קצת רוח חיים לפורום!!

איך הולך לך?


אמרתי לכם אם אנשים כמוני לא יביאו חיים לפורום יהיה משעמם

וואלה אחי בנזונה פה !!
dan_yarok!!
שיעשו משו לנוער רבאאאאאאאק
רוצים קצת איכווווות
עד שהוא בא לארץ וכמו עם ארמין אני יצטרך לשמוע את הסיפורים פה ולקנאותתת
markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar
אחי אני כרגע עושה 02 הכי ליגה שיש!!



אמרתי לכם אם אנשים כמוני לא יביאו חיים לפורום יהיה משעמם

וואלה אחי בנזונה פה !!


חחחח

אתה נראה לי מאחד הטירונים שברחו מניצנים....
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
חחחח

אתה נראה לי מאחד הטירונים שברחו מניצנים....


חחחחחח להה אחי אני וחברים לא דופקים נפקדות אנחנו לא עושים בעיות
:haha: :haha: :haha:
TTman
וואי וואי, אתה בטוח שזה ביום רביעי הקרוב ?

זה מוזר שזה כ"כ קרוב ועדיין אין בשום מקום פרסום לזה

markfeldman
quote:
Originally posted by TTman
וואי וואי, אתה בטוח שזה ביום רביעי הקרוב ?

זה מוזר שזה כ"כ קרוב ועדיין אין בשום מקום פרסום לזה


אתה שרוט ?!

זה בעוד חודש פלוס !

שחר,

איפה אתה משרת ?
Glenn-Holmes
אין כבוד בפורום
פעמיים מארקוס מגיע לארץ ופעמיים לא אני הוא זה שפותח את הטרד

לא נורא
כל משרוצה לראות מה זה השקעה ולא היה בפעם האחרונה שמרקוס הגיע צפו להפתעות כי אילן לא יתן למרקוס לצאת מהמסיבה בלי הרגשה של "ווואאוווו" בואו להפריע בהמוניכם זו תהיה להערכתי המסיבה הראשונה שבה גם נשמע קטע אחד לפחות של איתי יקירינו במועדון - וזה כבר שווה את ההגעה (למרות שאיתי עם כל הכבוד....אני מגיע בגלל מרקוס ;) )


ובכלל אם יש כאן עוד מעריצי מרקוס נלהבים כמוני או סתם ח'ברה שרוצים לדלות עליו קצת פרטים

www.markusschulz.nu אתר המעריצים שלו
www.markusschulz.nu/forum הפורום הרשמי של מעריציו
www.markusschulz.com האתר הרשמי שלו שעבדו חודשים על הקמתו וסוף סוף נפתח ממש לאחרונה

יאללה
it's just 34 before schulz time
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement