return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Contest: Ontwerp een TA T-shirt (pg. 10)
View this Thread in Original format
dj_highforce
Is er nu nog geen definitief design???

Minder man.. ik wil graag mijn t-shirt naar Innercity aan..:(
Maarja.. gezien het nog niet rond is.. en mijn toestweek voorbij is...
Kan ik wel ff tijd maken om wat serieuser aan het werkt te gaan..
Ik heb ff Paint Shop Pro gedownload, dus ik ga eens kijken wat ik daarmee kan..:D

Kan iemand trouwens proberen dat TA-logo dat ge,maakt is in het groot te maken, want de kwaltiteit is ruk..
Ik had al eens geprobeerd om hem te verbeteren, maar was niet gelukt..

Ik hoop dat dit een beetje snel afgerond wordt..
Miss Proximus
Tjongejongejonge...ik mag dan wel een hex zijn af en toe maar heksen....dát kan ik niet hoor! Ik heb al een paar x gezegd: Ben Er Mee Bezig!:o



:)
New Wave
Welke wordt het nou?, denk dat we straks effe een poll moeten maken. In het 1ste bericht effe alle ontwerpen klein plaatsen, en dan stemmen......de meeste gekozen wordt gedrukt.........moeten we een deadline maken waarin mensen nog dingen kunnen laten zien.....want als mensen blijven maken nog een maand, dan weten we het na 4 maanden nopg niet...........latox.............
dj_highforce
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Tjongejongejonge...ik mag dan wel een hex zijn af en toe maar heksen....dát kan ik niet hoor! Ik heb al een paar x gezegd: Ben Er Mee Bezig!:o


:)


hehehe..:D
tja..
nee..
uhm...
weet ff niets te zeggen..
ben helemaal overompeld..

Doe maar gewoon rustig aan..:D
Dj Alpha
Kunnen wij ons hiermee vinden?

Dr. Kuipers
Hier ik ik mij zekerz wel invinden, is perfect eigenlijk, zo wat mij betreft het definitieve ontwerp mogen zijn :p
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Hier ik ik mij zekerz wel invinden, is perfect eigenlijk, zo wat mij betreft het definitieve ontwerp mogen zijn :p


en voor mij weer niet , ik wil dat t-shirt van TimeportE , n collectief shirt gaat volges mij gewoon niet
TimeportE
ik stem eigenlijk ook wel in met het ontwerp dat alpha dus heeft gepost.. ik had trouwens wel probleempjes om hem gewoon op de site te bekijken dus heb ik em maar gedownload... alpha kun je deze ook op GROOT formaat maken.. zou namelijk wel zo handig zijn!! :):)
The Groove
Als dat URL er dan toch op moet, doe het dan in kleine letters onder "Addcited Yet"
TranceFool
Ik kannem nie zien

Gurian
Ikke ook niet
maar als iedereen voor stemt zal ie wel mooi zijn :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik kannem nie zien


Hier is de link, dan ken je m wel zien.

http://djalpha.5u.com/pics/TA.jpg

Anders ff nieuw vernster openen en de link er ff in kopieren...

GReeTZ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Privacy Statement