|
Contest: Ontwerp een TA T-shirt (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik vin die tekst van Tall21 ook heel mooi.
Maar waarom niks met het logo van de site

Met daaronder

Das toch het logo van de site!!!
Misschien dat dit al eerder is gezegd, ben het nu pas aan het lezen allemaal. Ik heb alles bekeken en zag er dit niet zo snel bij staan.
Dat plaatje bijvoorbeeld op je rug |
hoe groot wil je dan dat plaatje op je rug hebben.. want uuh dat zeiden ze namelijk bij die andere thread ook, die swamper was begonnen.. de kwaliteit word erg slecht als hij word vergroot... en ik vind het plaatje wel gein maar niet op een t-shirt.. |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hoe groot wil je dan dat plaatje op je rug hebben.. want uuh dat zeiden ze namelijk bij die andere thread ook, die swamper was begonnen.. de kwaliteit word erg slecht als hij word vergroot... en ik vind het plaatje wel gein maar niet op een t-shirt.. |
Inderdaad....Gewoon die text op de achterkant |
|
|
| The Groove |
[EDIT] plaatje weggehaald [/EDIT]
Zo goed als af. Lijkt me rete stoer om deze op de achterkant te hebben. Onder de nickname ofzo. Maar dat is niet aan mij.
Geloof dat mijn werk er op zit. Mochten er nog suggesties zijn... ik hoor het wel. |
|
|
| Tall21 |
Zo, ff snel nog wat nieuwe kleurshema's toegepast. Ze maar of jullie het wat vinden!! (of niet natuurlijk)
 |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Tall21
Zo, ff snel nog wat nieuwe kleurshema's toegepast. Ze maar of jullie het wat vinden!! (of niet natuurlijk)
|
[probeer het es in deze kleuren d00d:
 |
|
|
| Tall21 |
ok, dan wordt het ongeveer zo:
front

back

Logo's

Tall21 |
|
|
| Dj Alpha |
Ik hoop dat iedereen hem op deze manier even vet vind als ik :)
good work tall21! |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| vinnum ook wel behoorlijk :cool: ! |
|
|
| New Wave |
Ik vind die van Alpha wel cool (met dat TA in elkaar) staat wel een beetje casual, al die pief paf hoeft van mij nie echt.....
DAT TA? Ken iemand mij dat effe in PDF formaat sturen? groeten!! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik vind die van Alpha wel cool (met dat TA in elkaar) staat wel een beetje casual, al die pief paf hoeft van mij nie echt.....
DAT TA? Ken iemand mij dat effe in PDF formaat sturen? groeten!! |
dat Ta in elkaar gedoe heb ik gepakt van de andere thread die was begonnen in de chill out room door swamper (de link naar die thread is hier ergens te vinden..) ik heb em dus niet in PDF format.. maar uuh new wave, ik ben ook wel nieuwsgierig naar jou ontwerp.. !! |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Tall21
back

|
Ik denk dat je voor het lettertype van de achterkant beter iets anders kan gebruiken..
En ipv member since zou ik kiezen voor Addicted since in een 'simpel' lettertype..
Wat betreft de Nicknames zou iedereen zijn eigen tekst/lettertype aan kunnen dragen..
Edit: Wie weet waar je T-shirts kan bestellen in de kleur die je wilt? Witte of zwarte shirts kan je overal wel vinden, maar hoe kom je aan een dergelijke kleur als hierboven?? |
|
|
| dj_highforce |
Iedereen is wel aan het designen, maar er komen ontwerpen waarbij ik weet niet hoveel kleuren gebruikt worden... dit wordt veel te duur..
Het ontwerp van DJ Alpha is simpel en kan geloof ik met 1 of 2 kleuren gemaakt worden..
Dat laatste ontwerp heeft schaduw met daarin wit en grijs.. is te moeilijk om af te drukken..
Die draaitafel mag wel iet netter als je daar echt iets mee wilt doen... De plaat licgt niet bepaald in het midden geloof ik..:D
Verder wordt het wel zwaar vet als we straks allemaal zo'n shirtje hebben..:D |
|
|
|
|