|
Contest: Ontwerp een TA T-shirt (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
Longsleeve vind ik persoonlijk wat minder fijn zitten.
Is een poloshirt in die kleuren (dus ook met kraag :p) niet mogelijk.
Draag zelf liver een polo dan een t-shirt
is dus ook een optie denk ik :cool: |
|
|
| The Groove |
Long-Sleeves zijn juist ideaal voor feesten! Zodra je binnen bent dan stroop je de mouwen omhoog en als je weer naar buiten gaat doe je ze weer naar beneden :toothless
Denk dat ik bijna altijd wel een long-sleeve aan heb als ik naar een feest ga. Heb in een grijs ver verleden ooit een trui aangetrokken... Ik had em binnen een kwartier om m'n middel gebonden en daar is ie niet weggeweest de rest van de avond :p |
|
|
| Miss Proximus |
| Verzoekjes graag in de andere thread :) Dan houden we hier de ontwerpen :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Verzoekjes graag in de andere thread :) Dan houden we hier de ontwerpen :) |
Jij bent de baas :p:D |
|
|
| The Groove |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Jij bent de baas :p:D |
slijmbal :P |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | Long-Sleeves zijn juist ideaal voor feesten! Zodra je binnen bent dan stroop je de mouwen omhoog en als je weer naar buiten gaat doe je ze weer naar beneden |
Daar heb je toch een jas voor? :) |
|
|
| Dj Alpha |
| Zeg meneer The Groove, kennen wij elkaar niet ergens van? :p |
|
|
| The Groove |
Wij hebben zeker iets gemeen... alleen ik vraag me af wat :toothless
Even om nog op deze topic terug te komen. Ik ben momenteel bezig met een platenspeler na maken in Visio. Ik kan hiermee denk ik best wel een mooi logo voor op een T-shirt maken. Alleen wanneer moet het af zijn? denk dat ik nog een daggie of 1, 2 nodig heb. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
doe je best zou ik zeggen!
Ben benieuwd naar het eindresultaat! |
|
|
| Miss Proximus |
ik ook! :) hoop dat t wat moois wordt :) alle TA's dingen mee :p
ennu trancefool :) heel lief van je maar ik stem voor democratie :) zullen we allemaal samen de baas zijn? zijn e van nu af allemaal mod in deze thread :D LOL |
|
|
| The Groove |
UITERAARD is hij nog niet af maar ik wil even feedback.
Is dit mooi genoeg om mee door te gaan en om uiteindelijk misschien wel een kandidaat voor het t-shirt te zijn?
[EDIT] plaatje weggehaald [/EDIT] |
|
|
| TimeportE |
| het ziet er wel leuk uit en kan misschien wel op de achterkant terecht komen onder onze nicks.. gewoon er verder aan werken (je was er toch nog niet klaar mee toch???) en dan zien we wel weer verder.. :):) |
|
|
|
|