return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Contest: Ontwerp een TA T-shirt (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
ben het wel met trancefool eens.....
maar je nickname + inschrijfdatum moeten er toch wel bij vinnik
(alleen dan niet mijn volledige naam, maar RubDub ;) , foutje bij het inschrijven op het forum)
Dr. Kuipers
Ziet er zeer vetjes uit ja!
Is het dan met kraagje ook mogelijk :p
En hij mag wel ietsje blauwer, het TA logo is heel vet gemaakt:p
Partyhardy!
Ik vind de kleuren die Dj Alpha liet zien (dus dat paarse met dat felle groen) juist wel heel cool! :cool: Juist dat felle is cool op party's vind ik, en het logo ziet er ook super uit!
Blik
de letters moeten natuurlijk wel reflecteren in blacklight :p
TranceFool
Is een Longsleeve T-Shirt geen idee???? Das wel duurder, maar ook veel cooler vinnik. Leuk ofnie???
Ruben_Dubbink
op zich ook geen slecht idee......
misschien wel wat duurder.....
TranceFool
En dan op de mouwen iets laten drukken :)

ik kan helaas nie ontwerpen heb wel leuke ideetjes, was ik maar wat handiger met die tekenprogramma's
HiGH_NrG
Longsleeve misschien net iets te warm op feesten...een t-shirtje lijkt me wat prettiger op zich...
TranceFool
Op de mouwen TRANCEADDICT drukken in een opvallend perspectief (zoals zwart wit, iig licht/donker of andersom:)), lijkt me wel erg strak
Miss Proximus
Long-sleeve??? Gaan jullie uberhaupt wel s naar feesten??? :D VEELS te warm man!!! :)

Dj Alpha
Ik zou eerder voor een T-shirt zonder mouwen kiezen, ideaal voor op feesten
TranceFool
ok dannie, ik hou van zweten :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement