|
Contest: Ontwerp een TA T-shirt (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ruben_Dubbink |
ben het wel met trancefool eens.....
maar je nickname + inschrijfdatum moeten er toch wel bij vinnik
(alleen dan niet mijn volledige naam, maar RubDub ;) , foutje bij het inschrijven op het forum) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ziet er zeer vetjes uit ja!
Is het dan met kraagje ook mogelijk :p
En hij mag wel ietsje blauwer, het TA logo is heel vet gemaakt:p |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik vind de kleuren die Dj Alpha liet zien (dus dat paarse met dat felle groen) juist wel heel cool! :cool: Juist dat felle is cool op party's vind ik, en het logo ziet er ook super uit! |
|
|
| Blik |
| de letters moeten natuurlijk wel reflecteren in blacklight :p |
|
|
| TranceFool |
| Is een Longsleeve T-Shirt geen idee???? Das wel duurder, maar ook veel cooler vinnik. Leuk ofnie??? |
|
|
| Ruben_Dubbink |
op zich ook geen slecht idee......
misschien wel wat duurder..... |
|
|
| TranceFool |
En dan op de mouwen iets laten drukken :)
ik kan helaas nie ontwerpen heb wel leuke ideetjes, was ik maar wat handiger met die tekenprogramma's |
|
|
| HiGH_NrG |
| Longsleeve misschien net iets te warm op feesten...een t-shirtje lijkt me wat prettiger op zich... |
|
|
| TranceFool |
| Op de mouwen TRANCEADDICT drukken in een opvallend perspectief (zoals zwart wit, iig licht/donker of andersom:)), lijkt me wel erg strak |
|
|
| Miss Proximus |
| Long-sleeve??? Gaan jullie uberhaupt wel s naar feesten??? :D VEELS te warm man!!! :) |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik zou eerder voor een T-shirt zonder mouwen kiezen, ideaal voor op feesten |
|
|
| TranceFool |
| ok dannie, ik hou van zweten :p |
|
|
|
|