return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Contest: Ontwerp een TA T-shirt (pg. 11)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by The Groove
Als dat URL er dan toch op moet, doe het dan in kleine letters onder "Addcited Yet"

ik ben het hier wel mee eens.. de url is nu wel te groot.. kleiner onder Addicted Yet.. zou beter zijn denk ik!!
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by TimeportE

ik ben het hier wel mee eens.. de url is nu wel te groot.. kleiner onder Addicted Yet.. zou beter zijn denk ik!!


hier ben ik het ook mee eens.... ikzelf vindt dat addicted yet...? belangrijker dan het url, dus daaruitvolgend dat addicted yet...? (dus MET drie puntjes en MET vraagteken) groter moet dan het url. dat je verslaafd bent aan trance is immers van groter belang dan zuiver en alleen deze site een beetje zitten promoten (als DAT al de bedoeling is).

feit is wel dat we een beetje aan het zeuren zijn over een klein detail, kan daar niet ff een poll over gestart worden ofzo??

greetz kolkiewolkie
Dj Alpha
zal ik die 2 zinnen dsan omdraaien zeg maar?
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Alpha
zal ik die 2 zinnen dsan omdraaien zeg maar?

ja en zoals al is gezegd zou ik de url ietsie kleiner maken, en idd: bij Addicte Yet...? zie ik liever drie puntje en een vraagteken (detail :))
The Groove
quote:
Originally posted by Dj Alpha
zal ik die 2 zinnen dsan omdraaien zeg maar?


als jij dat nou even doet he :P

btw, ben jij nog in The Groove te vinden a.s. zaterdag? :D
Dj Alpha
quote:
Originally posted by The Groove


als jij dat nou even doet he :P

btw, ben jij nog in The Groove te vinden a.s. zaterdag? :D


ben alweer tijdje niet geweest, aankomende vrijdag moet ik draaien in railroad en zaterdag ben ik stampen op QLIMAXXXXXXXX :D
Miss Proximus
origineel ontwerp was:

...Addicted yet?

puntjes voor de zin dus :)
HiGH_NrG
Als die 2 zinnen zijn omgedraaid dan is het ointwerp toppie denk ik!

Kan je ook op meerdere kleuren laten drukken? Bijv.: Paars en Zwart?
Dj Alpha
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Als die 2 zinnen zijn omgedraaid dan is het ointwerp toppie denk ik!

Kan je ook op meerdere kleuren laten drukken? Bijv.: Paars en Zwart?


koop een zwart en een paars shirt, knip ze doormidden, naai een zwarte en een paarse halft aan elkaar en tadaaa :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Miss Proximus
origineel ontwerp was:

...Addicted yet?

puntjes voor de zin dus :)

oja, das waar ook :), dat bedoelde ik dus, is eigenlijk het meest logisch ook ja

Flipper01
hehe eindelijk weer eens internetverbinding...

Ik vind het ontwerp van Alpha erg strak!! Ik zou dus alleen die twee zinnetjes ff omdraaien..
Zou je misschien ook een ontwerp kunnen posten met een nickname erop, het lijkt mij namelijk wel gaaf om m'n nick erop te zetten.
Ik denk dat als we het voor IC af willen hebben er binnenkort snel een beslissing moet vallen
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Miss Proximus
origineel ontwerp was:

...Addicted yet?

puntjes voor de zin dus :)


OEPS, dat bedacht ik me gisteravond ook ineens, sorry, foutje:rolleyes:

greetz kolkiewolkie

ps, volgens mij is iedereen het er wel ongeveer mee eens of niet??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement