return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Contest: Ontwerp een TA T-shirt (pg. 12)
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
ben het er zo zekers wel mee eens Kolkie :)
Flipper01
Hoe zit het nu met de T-shirts??
Is er al wat bekend over de prijzen en wat erop de shirts komt te staan???
TimeportE
quote:
Originally posted by Flipper01
Hoe zit het nu met de T-shirts??
Is er al wat bekend over de prijzen en wat erop de shirts komt te staan???

ik neem aan dat zodra miss p iets meer weet dat ze dat wel laat weten, niet ongeduldig worden he :p:p ..
Miss Proximus
Ik zit te wachten op het definitieve ontwerp van Alpha! :)

De prijs gaat tegen de 35 piekjes aanzitten, incl. verzendkosten :)

GO ALPHAAAAAAAAA t-shirt NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik zit te wachten op het definitieve ontwerp van Alpha! :)

De prijs gaat tegen de 35 piekjes aanzitten, incl. verzendkosten :)

GO ALPHAAAAAAAAA t-shirt NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

ik vind die prijs VEEEEEEELLLLSSSSS te duur.. wil je me arm hebben ofzo :p:p .. en trouwens over alpha's ontwerp.. heb je het nu over een design op grote (dus groot formaat en niet zon klein friemel plaatje) of over het afmaken van een definitief design (dus toevoegingen aan het oudere, kleinere plaatje) :conf:
Miss Proximus
Gewoon ontwerp met TA voorop en achterop Add. yet met daaronder in t klein ta.com :)

Ik ga +/- vrijdag naar de drukker om te kijken wat voor kwaliteit ie levert :)
TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Gewoon ontwerp met TA voorop en achterop Add. yet met daaronder in t klein ta.com :)

Ik ga +/- vrijdag naar de drukker om te kijken wat voor kwaliteit ie levert :)

dus met enig geluk kan ik (en alle anderen die een kaart voor ic hebben) dit tshirt naar ic aan.. zou wel erg vet zijn btw.. bedankt iig voor de moeite :p:p
dj_highforce
die prijs is geen probleem...
als het beetje kwaliteit is..

Wanneer moete we dat geld dan gaan storten..???
Dj Alpha
ik ben bijnaaaaaaaaa klaar met t ontwerp, dan gaat miss p morgen naar de drukker vragen hoe ne wat ne in principe moet dat geld dan meteen gestort worden.. als alles binnen is dan wordt er pas gedrukt..
als r nog vragen zijn hoor ik t wel :)
Dj Alpha
oowja nog ff dit... er zijn wat verwarringen ivm het aantal shirts dat besteld moeten worden...
iedereen die dus een shirt wil stuur een Private Message naar Miss Proximus met de kleur en de maat..

Miss Proximus
Wacht daar nog maar ff mee

Als ik alle details binnen heb dan plaats ik een oproep...en dan mag je via de site een email naar me sturen...de details over de email zet ik wel in die oproep :)

Anders is strax me pm box vol :)
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Wacht daar nog maar ff mee

Als ik alle details binnen heb dan plaats ik een oproep...en dan mag je via de site een email naar me sturen...de details over de email zet ik wel in die oproep :)

Anders is strax me pm box vol :)


dat mag je natuurlijk best in een nieuwe thread doen :), anders lopen sommige mensen het mis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement