|
Contest: Ontwerp een TA T-shirt (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| The Groove |
nt
(zie latere post) |
|
|
| TranceFool |
Hmm sorry ik vin er eigenlijk nix aan (mag ik toch wel zeggen). Mij voorkeur gaat nog steeds uit naar het ontwerp wat TimeportE op de eerste pagina heeft gepost.
Wat ik persoonlijk het mooist vind is om dat ontwerp op de eerste pagina te gebruiken. Dit is dan mijn idee
- We nemen we een WITTE Longsleeve
- Op de mouwen komt met grote GRIJZE letters TRANCEADDICT
- Op de voorkant dat logo in het ZWART, met TrancEaddict daaronder in het ZWART
- Op de achterkant die tekst in FEL BLAUW OF PAARSBLAUW, met daaronder eventueel in het ZWART of GRIJS: Nickname, proud member of TrancEaddict since ...date
Dat zou ik erg mooi vinden
Edit: met ook op de achterkant in het ZWART od GRIJS Are You Addicted Yet...?
:) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
pffffff.......je bent nogal wat van plan zeg!
Ik ben toch meer voor het eerste ontwerp,
paars T-Shirt met zo'n groenachtig logo,
en achterop je nick + member since..... |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hmm sorry ik vin er eigenlijk nix aan (mag ik toch wel zeggen). Mij voorkeur gaat nog steeds uit naar het ontwerp wat TimeportE op de eerste pagina heeft gepost.
Wat ik persoonlijk het mooist vind is om dat ontwerp op de eerste pagina te gebruiken. Dit is dan mijn idee
- We nemen we een WITTE Longsleeve
- Op de mouwen komt met grote GRIJZE letters TRANCEADDICT
- Op de voorkant dat logo in het ZWART, met TrancEaddict daaronder in het ZWART
- Op de achterkant die tekst in FEL BLAUW OF PAARSBLAUW, met daaronder eventueel in het ZWART of GRIJS: Nickname, proud member of TrancEaddict since ...date
Dat zou ik erg mooi vinden
Edit: met ook op de achterkant in het ZWART od GRIJS Are You Addicted Yet...?
:) |
Met dat ontwerp van TimeportE ben ik het ook wel eens ,maar ik wil niet met Afternative op mn rug gaan lopen, en ik vin dat het dan te druk wordt. maar kunje dan gewoon verschillende kleuren kiezen?? want ik wil bijv weer de kleur van het t-shirt bij het ontwerp van TimeportE |
|
|
| The Groove |
Zou het wel leuk vinden als mijn logo nog op de achterkant zou komen als hij natuurlijk door iedereen goed gekeurd wordt.
Dus als iedereen zou kunnen zeggen of ze hem wel of niet goed genoeg vinden om er op te komen dan snel zeggen aub.
Eventuele suggesties voor aanpassingen ook graag snel posten.
bvd
ps. Je moet er wel rekening mee houden dat niet iedereen dezelfde smaak heeft en dat we dus wel de knoop door zullen moeten hakken en welk ontwerp het uiteindelijk zal gaan worden. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
persoonlijk zie ik meer in het eerst ontwerp,
dus met het TA logo op de voorkant en op de achterkant
je nickname met evt. member since + tekst die in het begin genoemd werd.
Is het misschien een ideetje om het allemaal een beetje duidelijk te houden. Ik zie op het moment niet echt meer wat iedereen nu wil.
Ideetje: nieuwe thread openen met een paar vraagjes zoals:
1. T-Shirt of Longsleeve
2. Kleur
3. Nickname, ja / nee
4. Member since, ja / nee
5. Opdruk voorkant
6. Opdruk achterkant
7. extra opmerkingen......
Moet er hier nog meer bij, dan blijft het een beetje duidelijk lijkt me,
Greetz RubDub |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik wacht nog ff op t omtwerp van Timmaaaaaaaaaaaaaay New Waverrrrrrr :) |
|
|
| Tall21 |
Mijn idee:
zwarte longsleeve, met gave blauwe kleur lijn/band over beide schouders, en slechts een klein logo op de voorkant, op rechter borst ofzo.
Ieder z'n eigen nick erop maakt het volgens mij echt onwijs duur, zeker als je ook nog eens een goede kwaliteit long sleeve hebt!
Heb ook ff snel ideetje gemaakt voor logo:

greetz
Tall21 |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Tall21
Mijn idee:
zwarte longsleeve, met gave blauwe kleur lijn/band over beide schouders, en slechts een klein logo op de voorkant, op rechter borst ofzo.
Ieder z'n eigen nick erop maakt het volgens mij echt onwijs duur, zeker als je ook nog eens een goede kwaliteit long sleeve hebt!
Heb ook ff snel ideetje gemaakt voor logo:

greetz
Tall21 |
Zou je dat logo nie ff kunnen maken met blauw/paarse achtergrond en groene letters? dat lijkt mij namelijk zwaar vet :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Zou je dat logo nie ff kunnen maken met blauw/paarse achtergrond en groene letters? dat lijkt mij namelijk zwaar vet :D |
lijkt mij ook wel vet :) |
|
|
| TimeportE |
| ja dit ontwerp ziet er goed uit.. nu eff kijken of met met andere achtergrond (zoals alpha al zei :p) ook nog steeds zo vet er uit ziet.. uuh trouwens misschien moet je de addicted en yet iets verder uit elkaar zetten, ze zitten denk ik iets te dicht op elkaar nu.. is alleen maar suggestie natuurlijk.. :):) |
|
|
| raoel |
Ik vin die tekst van Tall21 ook heel mooi.
Maar waarom niks met het logo van de site

Met daaronder

Das toch het logo van de site!!!
Misschien dat dit al eerder is gezegd, ben het nu pas aan het lezen allemaal. Ik heb alles bekeken en zag er dit niet zo snel bij staan.
Dat plaatje bijvoorbeeld op je rug |
|
|
|
|