|
Contest: Ontwerp een TA T-shirt (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Ik vind het mooier als de tekst er onder staat..
Ik ga nu zelf ff met AutoCAD prutsen.. Ik zal het logo na maken en het resultaat wel ff posten.
[edit]
Nou, hier is ie dan..
Ik hoop dat je 'em kan zien, want het is een WMF-file. Weet iemand misschien hoe je WMFjes kan converteren naar GIF?? Ik kan met ACAD nl. alleen exporteren naar WMF, BMP en nog wat andere nietszeggende bestanden
[edit] |
|
|
| Miss Proximus |
Had ik gisternacht ookal proberen te posten maar me pc liep vast :rolleyes: :whip: ...
ik vind het wel redelijk belangrijk dat er ergens www.tranceaddict.com komt te staan zodat
1) iedereen snapt waar het t-shirt vandaan komt, en
2) ik extra trots op me shirtje kan zijn :D
Is dat nog mogelijk?
ennu.....ik vind t idee van dj_highforce ook wel cool! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Had ik gisternacht ookal proberen te posten maar me pc liep vast :rolleyes: :whip: ...
ik vind het wel redelijk belangrijk dat er ergens www.tranceaddict.com komt te staan zodat
1) iedereen snapt waar het t-shirt vandaan komt, en
2) ik extra trots op me shirtje kan zijn :D
Is dat nog mogelijk?
ennu.....ik vind t idee van dj_highforce ook wel cool! |
ben ik het mee eens ja :)
Mijn idee dus: voorkant zo laten, met Tranceaddict onder het logo
achterkant ---> Bovenaan: Addicted yet? daaronder: Nickname, proud memmber of TA. En dan misschien de url ergens op de achterkant |
|
|
| The Groove |
| Staat een URL niet een beetje nerderig? En wat maakt het uit als mensen niet snappen waar ons shirt vandaan komt? Denk dat ze de tekst Tranceaddict wel snappen. Plus dat je misschien mensen aantrekt waar je helemaal niet op zit te wachten. :cool: |
|
|
| Miss Proximus |
| Daar zit ook wel wat in :) we willen niet teveel nerds op t forum natuurlijk ;) hehe lmao |
|
|
| TranceFool |
| Ik weet eigenlijk nog steeds nie wat ik wil :p, alleen Addicted Yet? op de achterkant lijkt me wel erg saai hoor, ofnie? |
|
|
| Miss Proximus |
| Dan vind ik het wel vet als voorop dat TA logo komt en achterop ...Addicted yet? met in t klein eronder de url :) WEEEEEE!!!!!!! |
|
|
| kolkiewolkie |
Dat laatste id van Miss P vind ik ok.
moet niet te groot, categorie alleen leesbaar als je het t-shirt even echt bekijkt.
dit maakt het voor mij echt af. ook omdat ik al aangegeven heb zonder nickname te bestellen.
greetz kolkiewolkie |
|
|
| michiel |
ik heb geloof ik wel ergens gelezen over de kosten in deze draad, en ik werk in een sportzaak waar we zelf allemaal (sport)shirts bedrukken en dat kost 1,50 per letter en is supergoeie kwaliteit. dus als je je nick wil doen moet je aan zoiets kwa prijs denken
later
michiel |
|
|
| Miss Proximus |
Ik vind jullie en btje apart, want waarom zou een url nerderig staan? Dat betekent dat jij jezelf ook een nerd vindt?
En het argument dat als je een shirtje van een band koopt dat dan de url er niet op staat is natuurlijk onzin, want we maken een shirtje voor deze site!
Maar ja....conclusie is dus dat iedereen die z'n nick en/of de url erop wil dat maar zelf moet doen. OK! :) |
|
|
| mido |
Mijn conclusie hierover:
Maak gewoon 2 of 3 verschillend.
De 1 wel met URREL en de ander niet.
en dan in plaats van 1 soort 100x maak je 2 soorten 50 keer.
Probleem opgelost! :):):):) |
|
|
| Gurian |
Waarom niet dat ontwerp van dj_highforce op de achterkant
Ik weet niet of dat te druk wordt maar het lijkt mij wel een mooi
idee om dat te doen.
Ik denk toch dat er eerst een proefdruk gemaakt moet worden om
te oordelen of het er nu mooi uitziet of niet. In het echt kan het
natuurlijk errug tegenvallen |
|
|
|
|