|
Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie? (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| Ik wil een ftp beschikbaar stellen waar de mixes geupload worden en waar de juryleden ze kunnen downloaden. :) |
|
|
| Glaniskanis |
haha vet... heb dr zin in
mee eens met alle commentaar
[edit]
hier zijn btw nog de vorige threads voor mensen die ff terug willen lezen :)
Inschrijvings-thread
Uitslag-thread
Misschien handig op de een of andere manier... :)
[/edit] |
|
|
| raoel |
Jury geeft dus altijd een "toelichting" bij een mix.
2 Phortje: wat doe jij?
Mix in elkaar draaien, jureren of doe je niet mee?
Behalve dan eventueel FTP beschikbaar stellen.
Is me namelijk nog niet duidelijk. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Niet om de jury extra werk aan te smeren maar je kan toch wel in 2 regels vertellen waarom een mix wel of niet door is. Dan hebben de afvallers iig ook wat feedback.
[edit]ik ben niet enige die er zo over denkt :)[/edit] |
Jep, moet zeer zeker!
Oh en Raoul: 3 ronden klopt!
van 20 (ronde 1) daauit komen er:
10 (ronde 2) daaruit komen er
4 (ronde 3) = finale
Toch vind ik de stap van 10 naar 4 weinig...dus maybe 1 extra 'bonus' naar de finale ofzo;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh...voor wanneer zou je er wel 1 af kunnen hebben dan?
Just asking...
|
Niet op tijd, zeker niet iets waar ik zelf tevreden mee zou zijn.
| quote: |
Doe je best, schop marlous even de deur uit, en mixen kreng!
Dan zaterdag niet BBQ-en ! :p |
Leer jij nou eerst maar eens de naam van mijn vriendin goed te schrijven!
Enne, met dit weer moet ik die bbq sowieso nog maar eens zien gebeuren. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Niet op tijd, zeker niet iets waar ik zelf tevreden mee zou zijn.
Leer jij nou eerst maar eens de naam van mijn vriendin goed te schrijven!
Enne, met dit weer moet ik die bbq sowieso nog maar eens zien gebeuren. |
:D
Dat zei ik ook al: met dit weer kom ik niet, ga ik naar Everybody. |
|
|
| @win |
Ik doe even een voorstel van de punten waarop je de mixen zou kunnen beoordelen
Mix-Technisch
Opbouw/Verhaal
Orginaliteit/Verniewing
Platenkeus
Heb ik ooit mee gewerkt in een andere contest, is reuzehandig cijfers optellen, gemiddelde berekenen, motivatie erbij en voila ;) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by @win
Ik doe even een voorstel van de punten waarop je de mixen zou kunnen beoordelen
Mix-Technisch
Opbouw/Verhaal
Orginaliteit/Verniewing
Platenkeus
Heb ik ooit mee gewerkt in een andere contest, is reuzehandig cijfers optellen, gemiddelde berekenen, motivatie erbij en voila ;) |
Ik denk toch ook vooral of het lekker en soepel wegluistert.. :toothless |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by raoel
Jury geeft dus altijd een "toelichting" bij een mix.
2 Phortje: wat doe jij?
Mix in elkaar draaien, jureren of doe je niet mee?
Behalve dan eventueel FTP beschikbaar stellen.
Is me namelijk nog niet duidelijk. |
Jureren heb ik eigenlijk geen tijd voor en mixen kan ik niet :) Bovendien ben ik diegene die weet welk nummertje bij welke inzending hoort :p |
|
|
| Djeebie |
Eindelijk schot in de zaak :) Commentaar van de jury voor elke beluisterde set lijkt me inderdaad wel op z'n plaats. Beoordelen doe je toch tijdens het luisteren en verantwoorden kan dan met een paar regels.
| quote: | Originally posted by @win
Ik doe even een voorstel van de punten waarop je de mixen zou kunnen beoordelen
Mix-Technisch
Opbouw/Verhaal
Orginaliteit/Verniewing
Platenkeus
Heb ik ooit mee gewerkt in een andere contest, is reuzehandig cijfers optellen, gemiddelde berekenen, motivatie erbij en voila |
Criteria van beoordeling ben ik het bijna helemaal mee eens. Toch even een punt van kritiek. Originaliteit/vernieuwing... Hoe ga je dit beoordelen? Dit is volgens mij een te subjectief criterium. Leg anders uit wat hier precies mee bedoeld wordt. Als het gaat om de originaliteit van de muziek zelf wordt het namelijk te lastig om objectief te beoordelen ;)
En doen we de beoordelingen per onderdeel op een schaal van 1 tot 10? Lijkt me wel het handigst in ieder geval :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Eindelijk schot in de zaak :) |
Tsja, als je met zovele mensen bent, heb je altijd besluiteloosheid. Iemand moet gewoon de knoop doorhakken / besluiten ;) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Eindelijk schot in de zaak :) Commentaar van de jury voor elke beluisterde set lijkt me inderdaad wel op z'n plaats. Beoordelen doe je toch tijdens het luisteren en verantwoorden kan dan met een paar regels.
Criteria van beoordeling ben ik het bijna helemaal mee eens. Toch even een punt van kritiek. Originaliteit/vernieuwing... Hoe ga je dit beoordelen? Dit is volgens mij een te subjectief criterium. Leg anders uit wat hier precies mee bedoeld wordt. Als het gaat om de originaliteit van de muziek zelf wordt het namelijk te lastig om objectief te beoordelen ;)
En doen we de beoordelingen per onderdeel op een schaal van 1 tot 10? Lijkt me wel het handigst in ieder geval :) |
Idd op een schaal van 1 tot 10 ja :)
Even over dat punt Originaliteit, je let er gewoon op of mensen plaatjes draaien die niet iedereen al standaard draait. Kijk als je een set kopieert van Armin, Tiesto of Sasha dan scoor je naar mijn idee niet bijzonder hoog. Dat bedoelde ik dus :) Vernieuwende en originele plaatjes in een set darr moet je punten voor geven! |
|
|
|
|