|
Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie? (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oftewel, ik selecteer op:
- trackkeuze
- 'gevoel'
- mixtechniek
- opbouw cq verloop
- begin & eind (hoort bij opbouw) |
Jep, vind ik ook de beste manier van beoordelen, mixtechnisch is idd belangrijk, maar voor de rest wordt alles toch bepaald door je gevoel, en dus trackkeuze, opbouw etc.. |
|
|
| Chicane |
| Ik wil graag uit de dj lijst en in de mp3 lijst :) Wil graag experimenteren voor deze contest |
|
|
| Phortje |
Ik zal zorgen dat er vanaf volgend weekend setjes geupload kunnen worden, dat lijkt me vroeg genoeg :)
De details zal ik dan denk ik PM'en naar de deelnemers.
Na de sluitingsdatum zal ik alle setjes naar een nummer converteren (en daar natuurlijk een lijst van bijhouden :toothless) en zorgen dat de juryleden ze weer kunnen downloaden (details komen weer via PM).
Voor de duidelijkheid: de bedoeling is dat dit via FTP gebeurt. |
|
|
| MennoB |
Hoe zit het met de nummers, hoe we onze set moeten hernoemen?
Of doen we daar niet aan? |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by MennoB
Hoe zit het met de nummers, hoe we onze set moeten hernoemen?
Of doen we daar niet aan? |
Je kan je set gewoon zo noemen als je wilt, die informatie bewaar ik namelijk. Ik hernoem de set dan naar een nummertje (en haal alle ID3 tags weg), zodat de jury blind jureert. |
|
|
| Jasperovitsj |
| En moeten we ook een textfile met de tracklist mee uppen, of mag de jury ook dat niet weten? :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En moeten we ook een textfile met de tracklist mee uppen, of mag de jury ook dat niet weten? :) |
Ik heb alvast de tracklist voor Glanis' setje:
01. ID
02. ID
03. ID
04. ID
05. ID
06. ID
07. ID
08. ID
:D |
|
|
| TranceFool |
| Tracklists zijn niet toegestaan......alles moet blind zijn :) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ik heb alvast de tracklist voor Glanis' setje:
01. ID
02. ID
03. ID
04. ID
05. ID
06. ID
07. ID
08. ID
:D |
haha hey zijn dr toch echt wel 9 tracks ofzo :p |
|
|
| Asperge |
| Doe er iig cue files bij, dan kan je de vette sets iig branden op cd:p |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Phortje
Je kan je set gewoon zo noemen als je wilt, die informatie bewaar ik namelijk. Ik hernoem de set dan naar een nummertje (en haal alle ID3 tags weg), zodat de jury blind jureert. |
Hoe weet degene die die set gemaakt heeft dan welk nummer hij heeft, en zo kan weten of hij door is naar de volgende ronde? |
|
|
| raoel |
IDD
Als je nu in de PM's voor de FTP gegevens meteen het nummer van de Dj mee geeft, dan kan iedereen ook meteen de bestandnaam al zo maken als ie moet zijn.
Als je dan in de PM zet hoe jij wil dat de titel eruit ziet.
bijvoorbeeld:
#DJ - BENETA mix conest.mp3
Scheelt jou weer werk en weet iedereen zijn eigen nummer. |
|
|
|
|