return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 
Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie? (pg. 14)
View this Thread in Original format
Cosmic
Het heet toch niet voor niets een NLTA-competitie? We kunnen beter de winnaar v/d NLTA tegen de winnaar van de BETA laten draaien vind ik.
New Wave
quote:
Originally posted by @win
Idd op een schaal van 1 tot 10 ja :)

Even over dat punt Originaliteit, je let er gewoon op of mensen plaatjes draaien die niet iedereen al standaard draait. Kijk als je een set kopieert van Armin, Tiesto of Sasha dan scoor je naar mijn idee niet bijzonder hoog. Dat bedoelde ik dus :) Vernieuwende en originele plaatjes in een set darr moet je punten voor geven!


Onzin dit.
Stel dat ik mee zou doen dan zou ik alleen maar ouwe platen draaien omdat ik nou eenmaal ouwe platen heb. Een ander die met cd's er bij mixt kan zo alles van internet af plukken en de nieuwe sjit inmixen. Gewoon de techniek, opbouw en de rest. Als iemand er een classic e r in gooit dan kan je als individueel misschien wat extra's toekennen maar daar beoordelen vin dik persoonlijk onzin. (ik neme het voor julli eop he jongens, dus geen tgezei over "bek houwen want je doet toch niet mee :p )
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe

Boumabros, doen jullie niet mee als Jurylid / DJ?


Beetje late reactie.... :toothless

Ik wil wel graag jureren als er nog meer mensen in de jury nodig zijn. :)

Of Sander mee doet met de contest weet ik niet, ik zal ff checken bij 'm.... ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Beetje late reactie.... :toothless

Ik wil wel graag jureren als er nog meer mensen in de jury nodig zijn. :)

Of Sander mee doet met de contest weet ik niet, ik zal ff checken bij 'm.... ;)


Jureren kan altijd. Liever teveel dan te weinig!

Oh, en laat San even zijn djelsandro-mail checken!
Jasperovitsj
Wat is nu de mening over de Beta's? :)
Ik wil wel een mixje maken, gewoon al om eens commentaar van wat andere kenners te krijgen. Maar het hoeft niet als jullie er allemaal tegen zijn. :)

Weet wel dat we op ons forum niet echt de mensen en middelen hebben om zelf een grote Beta mixcompetitie te organiseren, dus zo'n Nl-winnaar vs Be-winnaar kan volgens mij niet lukken :)
New Wave
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wat is nu de mening over de Beta's? :)
Ik wil wel een mixje maken, gewoon al om eens commentaar van wat andere kenners te krijgen. Maar het hoeft niet als jullie er allemaal tegen zijn. :)

Weet wel dat we op ons forum niet echt de mensen en middelen hebben om zelf een grote Beta mixcompetitie te organiseren, dus zo'n Nl-winnaar vs Be-winnaar kan volgens mij niet lukken :)


Dan doe je het toch met de mensen die je nu hebt?
De winnaar laat je dan draaien tegen NLTA'er. Wij begonne ook met ene klein groepje. Het lukt jullie vast wel.
Jasperovitsj
I can try, maar ik denk niet dat we dat nu nog op poten krijgen op dezelfde moment als jullie competitie, zeker niet met onze aankomende party die nog georganiseerd moet worden :)
TranceFool
Ach laat die paar Belgen gewoon meedoen.....er zijn nog 5 inschrijvingen open en meestal vallen er toch wel een paar af die op de lijst staan :rolleyes:. Dus aanvullen tot 25. nr 26,27,28 enz. komen op de reservelijst als er mensen afvallen :)
Glaniskanis
Laat die lui toch meedoen
Ik zie hun niet 20+mixen verzamelen van alle belgen om daar een goeie keuze uit te maken
Zoveel zullen er gewoonweg niet meedoen
Die paar extra's boeit ook geen en daarbij komt dat hier nog plek over is...
Dus meld je aan zolang het nog kan zou ik zeggen
Wilkman
Nu ik zie dat de NLTA-mix competitie toch weer van de grond is gekomen: zet mijn naam ook maar op de lijst voor een mix.
Tnx!

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Laat die lui toch meedoen
Ik zie hun niet 20+mixen verzamelen van alle belgen om daar een goeie keuze uit te maken
Zoveel zullen er gewoonweg niet meedoen
Die paar extra's boeit ook geen en daarbij komt dat hier nog plek over is...
Dus meld je aan zolang het nog kan zou ik zeggen

Nou, zet me dan ook maar op de lijst :)
Ik heb meteen ook een oproep gedaan op ons forum :)
TranceFool
quote:
Originally posted by raoel
Dj's (22/25)
ahp2002
Bailey
Chicane
Cosmic
Ding Chavez
DJ D-Man
DJ_Siesta
dj_spare
djdavid
eieregooie
Glaniskanis
Jasperovitsj
Lynxx
mahwang
MennoB
Raoel
sndh
subtrance
Theseus
tijs08
TranceFool
Wilkman


Twijfel Dj's
Switch?

Juryleden (10)
@win
Asperge
basvh
Creamfields23
Djeebie
Fkwebeman
moogwai
Muppy
nwopper
SnuggLe
1/2 Bouma Bros?

Van deze weet ik niet wat ze willen:
Phortje


Basd doet niet mee met de huidige sluitingsdatum van 1 juli. Mocht die later worden dan kan dat nog veranderen.

Als Switch en Phortje nog even aangeven wat ze wel of niet doen hebben we waarschijnlijk iedereen wel.


Ik heb even in het 1 en ander opgezocht in de topicvan de vorige contest. Uiteindelijk is er bepaald dat de mixen max 80 minuten mochten duren.

Er zijn toen in totaal 3 rondes geweest, net als bram nu bedoeld, maar dat omschrift hij wat krom door er ronde 3 en de finale te noemen, wat eigenlijk hetzelfde is.

Vorig jaar heeft hij dit getypt:



Zoiets wordt nu weer de opzet, afhankelijk van het aantal deelnemers.

En volgens mij was het zo dat de juryleden per ronde een week de tijd kregen om te beoordelen. Misschien dat dat nu wat moeilijk wordt vanwege de vakantie, maar daar hebben we nog wel even de tijd voor.

Jureren
Elke Dj doet zijn eigen ding, stijl doet er niet toe. Opbouw, platenkeus die iets of juist niets bijdraagt aan de sfeer van de set en natuurlijk mixtechniek zijn de punten om te beoordelen.
Natuurlijk zal een tranceliefhebber de sfeer van een trance set lekkerder vinden dan van zo'n eentonig en saaie prog set ;) maar daar moet je toch een beetje doorheen kijken!

Weet niet hoe het beoordelen vorig jaar is gegaan. Misschien kan Bram dat even toelichten.
Elke mix toelichten met een paar regels tekst, zoiets las ik in de topic van de vorige keer. Of is dat uiteindelijk alleen gedaan bij de finale?

Ik denk dat het in de 1e ronde al voldoende is als elk jurylid doorgeeft wie nummer 1, 2 ,3 etc is. Daar komen de nummers 1 en 2 uitgerolt. Eindigen er meerdere deelnemers gelijk op de bovenste 2 plaatsen, dan moet de jury maar even overleggen via msn/chat.
In de verdere ronde misschien een persoonlijke toelichting per set?

Maar goed, dat is verder aan de jury...

Dus:
- 1 juli sluitingsdatum
- Mixen maximaal 80 minuten (of tussen de 60 en 80 minuten?)
- Mixen encoderen op VBR (--alt-preset standard)
- Stijl niet belangrijk; mixen beoordelen op opbouw, sfeer en mixtechniek.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 
Privacy Statement