return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
quote:
Originally posted by New Wave
Als ik volgend jaar weer weinig gedraaid heb en niet op niveau ben dan zeg ik opnieuw dat ik niets inlever.


Dat maakt niks uit hoor, als ik m'n mix nu terugluister die ik de eerste keer ingeleverd heb schaam ik me ook kapot. Maar ik heb toen ook goed commentaar gekregen wat er aan verbeterd kan worden, en dan ben ik nog niet eens afgebrand ;) Je kan zo'n contest dus ook gebruiken om anderen eens te laten horen hoe ver je bent, je hoeft niet gelijk voor de 1e plek mee te doen (dat doe ik nu waarschijnlijk zelfs niet eens :)).

[/moraalridder mode]
DJ D-Man
Oke dan, toevallig, ik dacht vorige week nog aan die contest van vorig jaar. Toen zat ik in de jury, maar nu wil ik zelf wel een mixje inleveren.

Count me in dus :) Ik draai vinyl en cdr trouwens.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Dat maakt niks uit hoor, als ik m'n mix nu terugluister die ik de eerste keer ingeleverd heb schaam ik me ook kapot. Maar ik heb toen ook goed commentaar gekregen wat er aan verbeterd kan worden, en dan ben ik nog niet eens afgebrand ;) Je kan zo'n contest dus ook gebruiken om anderen eens te laten horen hoe ver je bent, je hoeft niet gelijk voor de 1e plek mee te doen (dat doe ik nu waarschijnlijk zelfs niet eens :)).

[/moraalridder mode]


Dus Tim, hoor je het eens van een ander :p
sndh
ik wil ook wel een mixje online zetten.. verwacht er niet te veel van maar ach :)
mahwang
mischien doe ik ook wel mee :)

de echte contest liefhebbers wil ik gelijk even wijzen op een soortgelijke dj-contest van celestialsounds
Chicane
mja, ik doe ook wel weer eens mee :)
nwopper
Mag ik ook jureren? Weet geen fuk van draaitechnieken, maar ik heb best goed door wanneer een mix goed is en wanneer niet. :D
Cosmic
Ik doe ook mee, als DJ.
ahp2002
wel een goed puntensysteem bedenken :)

herinner me nog wat fijne miscommunicatie
Creamfields23
quote:
Originally posted by ahp2002
wel een goed puntensysteem bedenken :)

herinner me nog wat fijne miscommunicatie



:D :D :D

Ik doet ook wel weer jureren. Alleen er gaan binnenkort wel veel mensen op vakantie denk ik.

dj_spare
ik doe ook mee als DJ, en als ik al in de eerste ronde afval (zoals gewoonlijk) doe ik de laatste rondes mee als jury :d
@win
Ik wil wel jureren in de categorie trance, voor zover die er komt :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement