|
Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| djdavid |
| tja, er moet idd iemand de boel gaan leiden hiero anders komt er nog niks van de grond... ik heb daar geen tijd voor, maar als t zover is: count me in voor een dj-setje :D |
|
|
| Cosmic |
Het liefst iemand met een goede verbinding en ftp-account...Dus dan val ik al af.
Of als we het als .wma bestand opslaan en via yousendit sturen, dat kan natuurlijk ook. Dat scheelt ruim de helft in omvang en iedereen heeft toegang. Andere suggesties? |
|
|
| Phortje |
Hoeveel schijfruimte en bandbreedte zouden we ongeveer naar kijken?
Ik heb wel een rielekste verbinding die ik opzich best beschikbaar wil stellen, als 't maar niet te gek wordt :p
Wat ik dan ook wel wil doen is de setjes "blind" maken, dus een nummertje i.p.v. een naam geven.
Ik wil de leiding van 't gebeuren wel op me nemen dus, maar ik heb geen zin om 3x achter iemand aan te moeten om te zorgen dat ze hun jurering geven of ze hun setje eindelijk eens inzenden :)
[EDIT]
Het uiteindelijk verspreiden van de setjes naar iedereen die het horen wil WEL graag via yousendit, want dat is een behoorlijke hoeveelheid bandbreedte! |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Phortje
Hoeveel schijfruimte en bandbreedte zouden we ongeveer naar kijken?
|
Ik denk dat er totaal 15 mensen DJ-en als ik t zo inschat. 15 uur dus ongveer, dus +- 1275 MB...
En dat van die nummers is idd prima, want we moeten niet bevooroordeeld zijn natuurlijk... |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik denk dat er totaal 15 mensen DJ-en als ik t zo inschat. 15 uur dus ongveer, dus +- 1275 MB...
En dat van die nummers is idd prima, want we moeten niet bevooroordeeld zijn natuurlijk... |
1275MB upload verkeer ja, maar de juryleden moeten ze ook weer downloaden om ze te beoordelen. Nou hoeft niet ieder jurylid elke mix te luisteren als we hetzelfde poule systeem gebruiken als vorige keer. Maar zeg dat de helft van de mixen door ieder jurylid gedownload moet worden zit je toch alweer aan ruim 10gb dataverkeer. |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
1275MB upload verkeer ja, maar de juryleden moeten ze ook weer downloaden om ze te beoordelen. Nou hoeft niet ieder jurylid elke mix te luisteren als we hetzelfde poule systeem gebruiken als vorige keer. Maar zeg dat de helft van de mixen door ieder jurylid gedownload moet worden zit je toch alweer aan ruim 10gb dataverkeer. |
max 2gb opslag en laten we zeggen 15GB dataverkeer is no problemo :) |
|
|
| raoel |
Ik heb over 2 weken 4 tentamens, dus heb ik nu ff weinig tijd. Maar voordat de sluitingsdatum er is heb ik wel wat tijd om wat PM's te sturen naar de Dj's en juryleden.
Doe zelf wel mee aan de contest, maar dat maakt niet.
- Afhankelijk van het aantal en "soort" Dj's zullen we moeten bepalen of we alles in 1 categorie dumpen of niet.
- Afhankelijk van het aantal juryleden en deelnemers zal bepaald moeten worden hoe de verdeling voor het jureren wordt gemaakt.
Heb ff geen tijd om deze topic erop na te lopen, maar tot nu toe was er niet zo veel animo als de vorige keer dacht ik. Zal straks nog is ff kijken.
Zijn er de vorige keer bepaalde regels opgesteld of is er alleen een sluitingsdatum bepaald? |
|
|
| Fkwebeman |
Voor jureren heb ik wel tijd, op zich ook wel een FTP, maar dan zit ik aan de bandbreedte van mijn broertje te knabbelen en aangezien die zelf sites beheert, zal hij daar (gezien oude ervaringen :toothless) niet zo blij mee zijn.
Als jurylid ben ik nog altijd beschikbaar, ik heb toch de godganze dag muziek aan (met name setjes) dat ik rustig een TA er doorheen ram, niet echt gericht luisteren is het dan, maar het gaat in eerste instantie toch om het feit of het setje lekker luistert. :)
Siesta kan ik bv complimenteren met zijn laatste proggiesetjes, die staan al weer een tijdje in mijn playlist :D |
|
|
| kolkiewolkie |
Tip voor de djs: NIET de tags in je setje zetten met het oog op objectiviteit...
kan me een setje herinneren van de vorige keer waarin steeds 'mixed by Massive' voorbij kwam op de windoos media player o.i.d. :toothless :p ! |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Tip voor de djs: NIET de tags in je setje zetten met het oog op objectiviteit...
kan me een setje herinneren van de vorige keer waarin steeds 'mixed by Massive' voorbij kwam op de windoos media player o.i.d. :toothless :p ! |
Maakt niet zoveel uit, tags die sloop ik er toch allemaal uit :)
Ik zal van 't weekend wel even de thread nog een keer helemaal doorlezen en een nieuwe thread maken met een lijstje deelnemers en juryleden. D'r moet dan alleen nog wel een datum geprikt worden met uiterste inzending en bekendmaking beoordeling. Daarover kunnen hier ideeen gegeven worden. Wat is handig? Hoeveel tijd was er de vorige keer? :) |
|
|
| Switch |
| uitendelijk werd het 3 maanden ofzo :) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Phortje
Maakt niet zoveel uit, tags die sloop ik er toch allemaal uit :) |
He nerd, dat mag nie! :clown: |
|
|
|
|