|
Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
Reporting for Jury duty.
mixen wordt niks, aangezien ik de tafels en herculas al een half jaar niet meer heb aangeraakt :( |
|
|
| Muppy |
wil ook wel meedoen...
weet alleen nog niet of ik met draaien of met jureren meedoe:D |
|
|
| ahp2002 |
| ik wil wel een mixje maken |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hosten kan via Yousendit.com
Iemand moet dan al die links verzamelen en wie wie is, dat mag maar 1 persoon weten. Niet de jury. |
Is ftp niet handiger voor hosten voor de jury... Later kan alles wel op yousendit gegooid worden... maar als je nou 6keer je mix moet uppen voordat alle jury leden hem hebben dat lijkt me beetje useless |
|
|
| Muppy |
| en maken we echt verschillende categorieën of valt alles onder dezelfde categorie? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Is ftp niet handiger voor hosten voor de jury... Later kan alles wel op yousendit gegooid worden... maar als je nou 6keer je mix moet uppen voordat alle jury leden hem hebben dat lijkt me beetje useless |
6x? 1x kan ook hoor.
| quote: | Originally posted by New Wave
Als jij nou eerst eens decks gaat kopen met die grote mond van je! Als ik zeg dat ik het niet doe dan is dat mjin keuze. Je hebt een grote bek maar zelf kan je niets nerd! MWHOEHA! Praatjesmaker! |
Altijd makkelijk om je eigen zwaktes meteen te projecteren op anderen.
Gek, dan doen kleine kinderen ook altijd....
Zeg nou gewoon waar het op staat en kijk naar jezelf, ipv meteen op anderen te zeiken Timmetje. Ik heb helemaal geen grote mond... waar heb ik een grote mond dan? Moet je me toch eens zeggen. Ik zeg niet ieder jaar dat ik een mix ga inleveren. Ik zeg dat als ik geld heb, wat ik nog niet heb, dat ik draaitafels ga kopen.
Dus niet zo op je pikkie getrapt. |
|
|
| Muppy |
pff als er nu al begonnen word met zeiken, dan staat deze thread over een paar dagen op de 3e pagina omdat er niemand op reageert...
nokken jullie! het gaat over een mix-competitie en niet over elkaar. maak dan maar een eigen draad waarin jullie elkaar afbranden ofzo |
|
|
| subtrance |
| al heb ik ook maar bar weinig gedraaid de laatste tijd wil ik er ook nog wel aan mee doen... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
6x? 1x kan ook hoor.
Altijd makkelijk om je eigen zwaktes meteen te projecteren op anderen.
Gek, dan doen kleine kinderen ook altijd....
Zeg nou gewoon waar het op staat en kijk naar jezelf, ipv meteen op anderen te zeiken Timmetje. Ik heb helemaal geen grote mond... waar heb ik een grote mond dan? Moet je me toch eens zeggen. Ik zeg niet ieder jaar dat ik een mix ga inleveren. Ik zeg dat als ik geld heb, wat ik nog niet heb, dat ik draaitafels ga kopen.
Dus niet zo op je pikkie getrapt. |
Neu prutser, ik projecteer mijn zwakte niet op jouw, ik heb al aangegeven waarom ik niet meedoe. Dus lul niet zo vaag!
geen grote bek? 'Tim dikke miet!'.
Mister weet alles beter, nokken met je slap geouwehoer!
Heeft niets met kleine kindertjes te maken sukkel, je hebt gewoon zoveel babbels over dingen die je zelf niet beheerst! Ik zeg dat ik volgend jaar een mix ga inleveren. Als ik volgend jaar weer weinig gedraaid heb en niet op niveau ben dan zeg ik opnieuw dat ik niets inlever. Zo gaat het ook in het echte leven Bram. Je moet jezelf beschermen. Prutser! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Neu prutser, ik projecteer mijn zwakte niet op jouw, ik heb al aangegeven waarom ik niet meedoe. Dus lul niet zo vaag!
geen grote bek? 'Tim dikke miet!'.
Mister weet alles beter, nokken met je slap geouwehoer!
Heeft niets met kleine kindertjes te maken sukkel, je hebt gewoon zoveel babbels over dingen die je zelf niet beheerst! Ik zeg dat ik volgend jaar een mix ga inleveren. Als ik volgend jaar weer weinig gedraaid heb en niet op niveau ben dan zeg ik opnieuw dat ik niets inlever. Zo gaat het ook in het echte leven Bram. Je moet jezelf beschermen. Prutser! |
:stongue: :clown: :disbelief |
|
|
| Djeebie |
| Ik wil ook wel jureren :) |
|
|
|
|