|
Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie? (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
| ElSandro doet ook mee met de contest. :o |
|
|
| Ding Chavez |
| Daar gaan de kansen op winst :whip: :happy2: |
|
|
| Real |
Zet me er maar bij :)
Ik gok wel dat ik er in de eerste ronde al uit vlieg :o
Maarja ik zal men best doen :)
edit: nog een vraagje. Moet iedereen dan een cdtje opsturen naar holland of moet ge die setjes uploaden? |
|
|
| tijs08 |
| Zitten er ook belgen in de jury? |
|
|
| Creamfields23 |
1 July komt mij ook wel goed uit. Ik ben namelijk 18 July als alles meezit weg voor 4 weken.
Heb ik twee weken om alles goed te luisteren. P.S. Ik denk dat dit wel een leuke contest gaat worden.
Oh jah en als we yousendit gaan gebruiken eventueel, wil ik ook wel helpen met wat uploaden heb 60kb up. |
|
|
| Glaniskanis |
phor had dacht ik in 1e instantie zeker genoeg bandwith voor alle op de ftp te regelen
Hij heeft 100mbit dus dat moet geen probleem zijn opzich :D
Nog maar een plekkie te vergeven voor de contest! Iedereen die zich daarna op wil geven moet genoegen nemen met het reservebankje want zoals bekend vallen er altijd wel mensen op het laatste moment af
Hier nog ff het lijstje
DJ's (25/25)
ahp2002
Bailey
Chicane
Cosmic
Ding Chavez
DJ D-Man
DJ Siesta
DJ Spare
djdavid
eieregooie
ElSandro
Glaniskanis
Jasperovitsj
Lynxx
mahwang
MennoB
Raoel
Real
sndh
subtrance
Theseus
tijs08
TranceFool
Wilkman
Xilver
[edit]
Oke vol dus... iedereen die nu nog wil meedoen wordt op de reservebank geplaatst... andere keren is gebleken dat dit een redelijke kans geeft om als nog mee te doen, omdat er vrijwel altijd wat afvallers zijn
Het is dus niet zo dat het geen zin meer heeft om je aan te melden
Bij deze ook succes aan alle medekandidaten :)
[/edit] |
|
|
| Xilver |
Laatste plaatsje :)
Ik schrijf me in, als het nog gaat :) |
|
|
| Asperge |
| AUB geen yousendit dat is zo walgelijk traag en iedereen kan de mixjes dan zo verwijderen... |
|
|
| TranceFool |
| Ik denk dat er nog wel even een duidelijke bevestiging moet komen van alle deelnemers en juryleden.....en een mooi schema met alle info, Phortje zou dat regelen dacht ik? Misschien wel zo overzichtelijk om er een nieuwe thread voor te openen of niet? |
|
|
| Ding Chavez |
| Gezien de titel van deze thread kan er volgens mij idd beter een definitieve thread geopend worden. Voor die laatste wijzigingen kan de eerste post wel steeds aangepast worden. |
|
|
| raoel |
Een nieuwe topic starten om te bevestigen is goed, maar dan ook even alle regels op een rijtje zetten voor we dat doen.
Als er nog aanvullingen op de huidge regels zijn, kom maar op.
Hoe doen dat nu met uploaden?
Wel alles op dezelfde manier, anders komt er veel te veel bij kijken met de infoverstrekking.
Dit is de lijst van Dj's en juryleden van de BENETA ;) mix contest.
DJ's (25)
ahp2002
Bailey
Chicane
Cosmic
Ding Chavez
DJ D-Man
DJ Siesta
DJ Spare
djdavid
eieregooie
ElSandro
Glaniskanis
Jasperovitsj (BE)
Lynxx
mahwang
MennoB
Raoel
Real (BE)
sndh
subtrance
Theseus
tijs08
TranceFool
Wilkman
Xilver (BE)
Juryleden (11)
@win
Asperge
basvh
Creamfields23
Djeebie
Fkwebeman
moogwai
Muppy
nwopper
SnuggLe
Bouma Bros
Hieronder staat een opzet voor het jureren.
Elke Dj krijgt een nummer wat alleen bij de "organisator" bekend is.
Onder het jurylid staan de nummers van de Dj's die hij moet beoordelen.

We hebben nu alleen 11 juryleden. bouma bros heb ik alleen nog maar ingedeeld bij de finale, maar kan natuurlijk ook bij die andere.
Krijg je alleen een oneven aantal juryleden. Geen probleem lijkt me.
Maar die zet ik er dan nog wel een keer bij. |
|
|
|
|