|
Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie? (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Elsandro doet al wel mee als DJ.....niet dat ik ze niet vertrouw :p
Maaruhm, aan 10 juryleden hebben we genoeg of er zou nog iemand als jurylid af moeten vallen? Op de reserve-jurylijst dan maar? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dus een mixje van minimum 60 en maximum 80 minuten? :) |
|
|
| Asperge |
| Als jullie er nu allemaal mooie 70-80 minuten setjes met cues insturen heb k weer wat verse cds:D |
|
|
| nwopper |
Ah! Ik ben jurylid! (heb veel te lang niet in dit draadje gekeken)
Ben benieuwd.... Het beoordelen van mixen traint me mooi voor het reviewen op etn.fm. :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Elsandro doet al wel mee als DJ.....niet dat ik ze niet vertrouw :p
Maaruhm, aan 10 juryleden hebben we genoeg of er zou nog iemand als jurylid af moeten vallen? Op de reserve-jurylijst dan maar? |
Des te meer, des te beter!
Dus, stel dat er meer mee willen doen (het liefst ook wat BETA's!!!!) dan kunnen we zelfs 3 juryleden per poule doen!
Dat is altijd beter dan 2 ........! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Des te meer, des te beter!
Dus, stel dat er meer mee willen doen (het liefst ook wat BETA's!!!!) dan kunnen we zelfs 3 juryleden per poule doen!
Dat is altijd beter dan 2 ........! |
Dat is inderdaad beter ja, dan moeten we dus nog 4 juryleden hebben.....wie wil? :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dat is inderdaad beter ja, dan moeten we dus nog 4 juryleden hebben.....wie wil? :D |
.....kijkt naar de BETA's....
Ach, 3 meer is ook niet erg, hoeft niet perse 4. Dan heeft 1 poule gewoon pech (of geluk ;)) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
.....kijkt naar de BETA's....
|
Kzal de vraag even posten bij ons in de thread, ik hou jullie op de hoogte! :) |
|
|
| Roger |
| ik wil wel mee jureren als het echt nodig is:) |
|
|
| Fkwebeman |
| ziet er goed uit jongens, ik hou dit topic in de gaten :) |
|
|
| Kaidreas |
| zoals ik al zei in onze thread. ik wil ook wel jureren! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by New Wave
Onzin dit.
Stel dat ik mee zou doen dan zou ik alleen maar ouwe platen draaien omdat ik nou eenmaal ouwe platen heb. Een ander die met cd's er bij mixt kan zo alles van internet af plukken en de nieuwe sjit inmixen. Gewoon de techniek, opbouw en de rest. Als iemand er een classic e r in gooit dan kan je als individueel misschien wat extra's toekennen maar daar beoordelen vin dik persoonlijk onzin. (ik neme het voor julli eop he jongens, dus geen tgezei over "bek houwen want je doet toch niet mee :p ) |
Het gaat mij er niet zozeer om dat je allemaal nieuwe of oude plaatjes inmixt, maar om het feit of iemand een 'eigen' set neerzet. Hiermee bedoel ik dat dj's van hunzelf moeten uitgaan en niet teveel op andere (grote) namen moeten letten. Kijk als iemand gewoon een mixje kopieert van weet ik veel wie, dan vind ik, al is de mix nog zo goed dat dit gewoon strafpunten oplevert! Als iemand dus zijn eigen ding doet, zijn eigen lijn trekt dan kan dat gewoon geheel vernieuwend of origineel zijn, dat bedoel ik dus. Dus dit lijkt me zeker een relevant punt in de contest!! |
|
|
|
|