|
[23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Zo hier heb ik wel zin in :)!
Ben benieuwd of Ozgur en Likwit de toon kunnen zetten in zaal 2. |
Ik hoop dat het daar niet te druk is, aangezien echt iedereen die wel wil zien:p
Ik heb er zin in:D |
|
|
| BaRTeZ |
- @win
- Asperge
- Eieregooie
- Freezel
- Loraine
- MdJ
- Stephan (whoosah + intuition)
- Tom Lont
- MagicImpuls
- MarkzMan_X
- -knip- HardKiller
- m-kay
- MaGiK54
- JP
- ZZandirt
- Nwopper
- dj_spare
- bartez |
|
|
| MaGiK54 |
NLTA + BETA + GTA @ Intuition Summer Event:
NLTA:
- @win
- Asperge
- Eieregooie
- Freezel
- Loraine
- MdJ
- Stephan (whoosah + intuition)
- Tom Lont
- MagicImpuls
- MarkzMan_X
- -knip- HardKiller
- m-kay
- MaGiK54
- JP
- ZZandirt
- Nwopper
- dj_spare
- bartez
BETA:
- cresto & vriendin
- gladius
- Tor
- Pumaz
- lady lizzy
- Kelly
- pooley
GTA:
- Kasperhauser
- mTp
- Sheeva
- nz-fan + 2
- RenM
- kniggi + Bloodflower !!!!!!!!!!!!
- Worltrance
- E-Trancer
- Dave O'Connec
- Daniel85
- Force
- @alex! |
|
|
| moogwai |
Ik ga niet! Ik heb donderdag mijn allerlaatste ooit (hopelijk dan :p) tentamen en ik heb nog geen zak uitgevoerd ervoor omdat ik de hele week heb moet werken. Dus morgen moet ik maar eens beginnen...
Veel plezier iedereen :) |
|
|
| eieregooie |
| Ach, t wordt toch wel leuk :p |
|
|
| Tom Lont |
| We hebben er weer zin in :D |
|
|
| BaRTeZ |
| straks Ozgur Can op 538, misschien leuk voor onderweg :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
straks Ozgur Can op 538, misschien leuk voor onderweg :D |
Hoe laat ? |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hoe laat ? |
Geen idee, zou om negen uur beginnen. Maar hij zat in scheveningen ofzo :conf: |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Geen idee, zou om negen uur beginnen. Maar hij zat in scheveningen ofzo :conf: |
Hij is idd nog niet aanwezig in zandvoort, waar 538 nu live uitzend.
Ikhoorde wessel niet zeggen dat hij nog in scheveningen was, wat wel kan want daar is er een soort van Preparty voor Intuition vanavond waar hij moet draaien. Ik hoop in iedergeval dat hij niet te laat komt in de asta :rolleyes: |
|
|
|
|