return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
[23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag (pg. 10)
View this Thread in Original format
Asperge
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Zo hier heb ik wel zin in :)!

Ben benieuwd of Ozgur en Likwit de toon kunnen zetten in zaal 2.



Ik hoop dat het daar niet te druk is, aangezien echt iedereen die wel wil zien:p

Ik heb er zin in:D
TOR
feessie :D
BaRTeZ
- @win
- Asperge
- Eieregooie
- Freezel
- Loraine
- MdJ
- Stephan (whoosah + intuition)
- Tom Lont
- MagicImpuls
- MarkzMan_X
- -knip- HardKiller
- m-kay
- MaGiK54
- JP
- ZZandirt
- Nwopper
- dj_spare
- bartez
HardKiller
Woei :crazy:
MaGiK54
NLTA + BETA + GTA @ Intuition Summer Event:

NLTA:
- @win
- Asperge
- Eieregooie
- Freezel
- Loraine
- MdJ
- Stephan (whoosah + intuition)
- Tom Lont
- MagicImpuls
- MarkzMan_X
- -knip- HardKiller
- m-kay
- MaGiK54
- JP
- ZZandirt
- Nwopper
- dj_spare
- bartez
BETA:
- cresto & vriendin
- gladius
- Tor
- Pumaz
- lady lizzy
- Kelly
- pooley
GTA:
- Kasperhauser
- mTp
- Sheeva
- nz-fan + 2
- RenM
- kniggi + Bloodflower !!!!!!!!!!!!
- Worltrance
- E-Trancer
- Dave O'Connec
- Daniel85
- Force
- @alex!
moogwai
Ik ga niet! Ik heb donderdag mijn allerlaatste ooit (hopelijk dan :p) tentamen en ik heb nog geen zak uitgevoerd ervoor omdat ik de hele week heb moet werken. Dus morgen moet ik maar eens beginnen...

Veel plezier iedereen :)
eieregooie
Ach, t wordt toch wel leuk :p
Tom Lont
We hebben er weer zin in :D
BaRTeZ
straks Ozgur Can op 538, misschien leuk voor onderweg :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by BaRTeZ
straks Ozgur Can op 538, misschien leuk voor onderweg :D


Hoe laat ?

BaRTeZ
quote:
Originally posted by MaGiK54
Hoe laat ?


Geen idee, zou om negen uur beginnen. Maar hij zat in scheveningen ofzo :conf:
MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Geen idee, zou om negen uur beginnen. Maar hij zat in scheveningen ofzo :conf:


Hij is idd nog niet aanwezig in zandvoort, waar 538 nu live uitzend.
Ikhoorde wessel niet zeggen dat hij nog in scheveningen was, wat wel kan want daar is er een soort van Preparty voor Intuition vanavond waar hij moet draaien. Ik hoop in iedergeval dat hij niet te laat komt in de asta :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement