|
[23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by MdJ
Maar we willen de truck dus zo vol mogelijk met Trance liefhebbers hebben! :D |
Sounds good :D |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by MdJ
Maar we willen de truck dus zo vol mogelijk met Trance liefhebbers hebben! :D |
Dat gaat vast wel goedkomen! :toocool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MdJ
Hehe... Contest, verloting, iets in die richting iig (klonk een beetje raar)...
Maar we willen de truck dus zo vol mogelijk met Trance liefhebbers hebben! :D |
Als ik een opblaasschaap + supersoaker en een krat bier meeneem, mag ik dan ook mee? :disbelief |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als ik een opblaasschaap + supersoaker en een krat bier meeneem, mag ik dan ook mee? :disbelief |
Ligt eraan wat je met dat schaap gaat doen :eek:
:haha: |
|
|
| eieregooie |
Is dat schaap er zo een met achter ingang? :D
Ik ben ook wel weer van de partij deze keer in de Asta trouwens :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MdJ
Ligt eraan wat je met dat schaap gaat doen :eek:
:haha: |
, ik had opblaasKROKODIL willen typen, maar blijkbaar ben ik zo obsessed dat ik schaap typ :)
In ieder geval: Ik ga zeker meedoen met die contest... een paar vrienden van me wonen in R'dam en die zouden het ook helemaal top vinden natuurlijk. |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by MdJ
Maar we willen de truck dus zo vol mogelijk met Trance liefhebbers hebben! :D |
O.K. I´m cooooooooooooming *ggg* :D :D :D :D
btw..............
Line up??
greetings
:) |
|
|
| SnuggLe |
2 @win:
"Shake your ass, watch you step....shake your ass, show me what you got!"
:toothless |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
2 @win:
"Shake your ass, watch you step....shake your ass, show me what you got!"
:toothless |
Ik zeg niks :o |
|
|
|
|