|
[23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Ik ben in de Asta iig ook van de partij... die andere is afhankelijk van t weer :p |
|
|
| M_Peror |
| Same here, 't staat op de planning maar nog geen 100% zekerheid dat ik er bij ben |
|
|
| MdJ |
- Timetable Intuition Summer Event 2005 -
- 23.07.2005 -
- Asta, The Hague -
Area 1 – Ground Floor
23:00 – 00:15 Miika Kuisma
00:15 – 01:30 Adam White (White Room)
01:30 – 02:45 Menno de Jong (Sayla, Myth)
02:45 – 04:00 Signum
04:00 – 05:00 Jonas Steur (Estuera)
Area 2 – 2nd Floor
23:00 – 00:00 Roel H
00:00 – 01:00 Jav D
01:00 – 05:00 Ozgur Can vs. Likwit (Furry Nipples 4 Hour Set) |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Same here, 't staat op de planning maar nog geen 100% zekerheid dat ik er bij ben |
Ik kan niks anders zeggen dan: gewoon komen... je hebt gegarandeerd een mega-vette avond...!
:D
Ik zou dit voor geen goud missen, als ik het niet zelf organiseerde en er draai enzo dan bedoel ik... :) |
|
|
| Loraine |
GOOD!!! :eyespop:
Sigh.... tnx for posting the line-up Menno !! :D |
|
|
| Asperge |
| Okay ik ben er zeker bij:D |
|
|
| Asperge |
- @win
- Asperge
- Eieregooie
- Freezel
- Loraine
- MdJ
- Stephan (whoosah + intuition)
- Tom Lont
- MagicImpuls
:) |
|
|
| Phortje |
| Damn 4 uur Likwit en Ozgur zou wel leuk zijn, maar ik sla van het weekend toch over :( |
|
|
| nz-fan |
From Germany :D
Roll Call:
Kasperhauser
mTp
XeCUTionER
Sheeva
nz-fan
kniggi
Bloodflower?
Worltrance
E-Trancer
Dave O'Connec
Daniel85
Force
greetings
:) |
|
|
| visje |
| ben ook van de partij als et een beetje weer is ook in de whoosah! |
|
|
| eieregooie |
| Geziend e weersverwachting denk ik niet dat ik naar die strandtent ga |
|
|
|
|