return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
[23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag (pg. 5)
View this Thread in Original format
Asperge
Ik heb nog niets te doen dan dus er is wel een kans aanwezige dat ik hierbij ben:D
Stephan B
Ben er zo goed als zeker bij. Hebben de Intuition heren weer puik voor mekaar deze fuif, complimenten weer! (y) Ben benieuwd naar Kuisma en White, hoewel ik toch ff een blokkie om doe in de Asta als Adam die verschrikkelijke "Ballerina" plaat van 'm op de decks gooit... :nervous: :toothless
Matthijs
Ben helaas op vakantie de 23e juli, maar toch m'n complimenten voor weer een uitstekende line-up! Vind het echt jammer dat ik deze editie ga missen.
justin q
Kan Ozgur Can niet gewoon 4 uurtjes in de grote zaal staan..?
Die bioscoop zaal slaat natuurlijk nergens op...

Kan t niet in een andere locatie dit? Vind Asta maar nix.. jammer, leuk 4 uur Ozgur.
eieregooie
Sjonge jonge... als t niet goed is, kom dan lekker niet joh... Je kan overal wel een big deal van gaan maken...
Shadow
quote:
Originally posted by MaGiK54
Waarschijnlijk kom ik ook wel ff langs.....ziet er lekker uit....maar een vakantie naar New York skippen zou ik zeker niet doen, deze gasten kan je nog vaak genoeg zien....

Jonas Steurn draait inderdaad ook op de danceparade in Rotterdam en ook nog een keer in een strandtent in scheveningen ja. Maar Adam White draait hier niet zo vaak, of weet iemand van wel? Deze laatste wil mijn vrouw namelijk erg graag een keer live zien. Toch hebben we maar besloten om onze reis niet te cancellen. We zitten net in het verkeerde deel van juli, begin juli, draaien Ferry, Tiesto en Armin in New York :whip: :whip: Toch maar kijken of we daar nog wat leuke feestjes kunnen vinden. Ben een keer in de Soundfactory geweest en dat heeft toch wel indruk op me gemaakt. Maar volgens mij is dat nu geslote helaas.
MdJ
quote:
Originally posted by justin q
Kan Ozgur Can niet gewoon 4 uurtjes in de grote zaal staan..?
Die bioscoop zaal slaat natuurlijk nergens op...

Kan t niet in een andere locatie dit? Vind Asta maar nix.. jammer, leuk 4 uur Ozgur.

Ik vroeg Ozgur en Likwit zelf nog of ze niet in de grote zaal wilden draaien, maar ze vonden de 2e zaal prima. :D

Intuition is niet alleen in de Asta... komende maanden zullen er ook feesten op andere lokaties worden gehouden, dus maak je geen zorgen! :)

Er is overigens wel nieuw geluid in de Asta, van Function One, echt abnormaal vet. :eyespop:
eieregooie
Als jullie t maar niet zo hard zetten als bij Tiësto... Dat was niet leuk meer...

Maar misschien dat dat ook niet meer nodig is tegen die tijd, bij Tiësto schenen er nog wat subs te ontbreken :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement