return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
[23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag (pg. 6)
View this Thread in Original format
Shadow
is die afterparty in Asta wel een beetje tranceminded of van alles wat?

Dat is jammer. Af en toe hoor ik inderdaad weleens een klassieker voorbij komen en als ik dan zie hoe de zaal los gaat en hoe gek ikzelf wordt, leek het me weleens leuk om een hele nacht lang oude knallers te horen. Maar met af en toe een klassieker neem ik ook wel genoegen hoor :)
Gladius
dot van een spellingsfout bij Furry Nipples uitleg:
quote:
Alhoewel bijde al...

=p.
I'll be there tho ;)
MdJ
quote:
Originally posted by Gladius
dot van een spellingsfout bij Furry Nipples uitleg:

=p.
I'll be there tho ;)


Haha, zal onze PR dude op z'n kop geven... hij moet het wel altijd in 2 talen schrijven, dus een beetje credit verdient ie wel. :)

FFWD after zal zeker Trance minded zijn! Er zullen zeker al 2 acts van onze truck staan, dus dat komt wel goed.
@win
quote:
Originally posted by MdJ
13 Augustus staan we met een Intuition Truck op FFWD, en vieren we de afterparty ook in de Asta, nog geen lineup over bekend.

In November gaan we waarschijnlijk iets in het noorden van het land doen, en ergens daartussen, of erna weer iets in een grote venue.

Ik moet zelf ook nog bijna elke week draaien en in de studio werken (naast m'n studie), dus kan helaas niet meer dingen organiseren... :)


Met dat ergens ertussen kun je best naar Zwolle komen. Die 'The Q' mag ook wel weer een keer los! :p
Shadow
quote:
Originally posted by MdJ
Haha, zal onze PR dude op z'n kop geven... hij moet het wel altijd in 2 talen schrijven, dus een beetje credit verdient ie wel. :)

FFWD after zal zeker Trance minded zijn! Er zullen zeker al 2 acts van onze truck staan, dus dat komt wel goed.


Heb er nu al zin in!
nz-fan
quote:
Originally posted by MdJ
13 Augustus staan we met een Intuition Truck op FFWD, en vieren we de afterparty ook in de Asta, nog geen lineup over bekend.

In November gaan we waarschijnlijk iets in het noorden van het land doen, en ergens daartussen, of erna weer iets in een grote venue.

Ik moet zelf ook nog bijna elke week draaien en in de studio werken (naast m'n studie), dus kan helaas niet meer dingen organiseren...
Originally posted by @win
Met dat ergens ertussen kun je best naar Zwolle komen. Die 'The Q' mag ook wel weer een keer los! :p


I think it could be Groningen? :D

Itīs north..........

greetings
:)
MdJ
quote:
Originally posted by nz-fan
I think it could be Groningen? :D

Itīs north..........

greetings
:)


It could also be Leeuwarden, but who knows! :)
Roger
or den helder:eyes: :p
Stephan B
quote:
Originally posted by nz-fan
I think it could be Groningen? :D

Itīs north..........

greetings
:)

No no...Intuition is going to invade Texel this year ;)
nz-fan
quote:
Originally posted by Stephan B
No no...Intuition is going to invade Texel this year ;)


Loooooooooool!

A bit cold in Novembre isnīt it?? :p :p

greetings
:)

jp
Party toegevoegd aan agenda :toocool:
amb_
Wish I could come ;)

Good luck and have fun!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement