|
[23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| m-kay |
| MarkzMan_X, Extrema et moi zijn erbij!!!! Whoohooo! :D. |
|
|
| MarkzMan_X |
Vooral dat "hey iedereen" in de openingspost doet 't um.
Ik ga. |
|
|
| m-kay |
Zo dan maar even:
- @win
- Asperge
- Eieregooie
- Freezel
- Loraine
- MdJ
- Stephan (whoosah + intuition)
- Tom Lont
- MagicImpuls
- MarkzMan_X
- -knip- HardKiller
- m-kay
:D.
edit: die kerel heet ook overal anders |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by MarkzMan_X
Vooral dat "hey iedereen" in de openingspost doet 't um.
Ik ga. |
Haha, ik zal de volgende keer wel netjes "hallo" zeggen :D
Pardon my brabants :happy2: |
|
|
| MaGiK54 |
- @win
- Asperge
- Eieregooie
- Freezel
- Loraine
- MdJ
- Stephan (whoosah + intuition)
- Tom Lont
- MagicImpuls
- MarkzMan_X
- -knip- HardKiller
- m-kay
- MaGiK54
- JP
- ZZandirt |
|
|
| Asperge |
| Zaterdag is er ook gratis op het strand aan de maas Michel de Hey, misschien daar eerst ff kijken:) |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by MdJ
Pardon my brabants :happy2: |
haha als er iemand te correct abn lult voor een brabander ben jij t wel man :D |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Zo hier heb ik wel zin in :)!
Ben benieuwd of Ozgur en Likwit de toon kunnen zetten in zaal 2. |
|
|
| nwopper |
- @win
- Asperge
- Eieregooie
- Freezel
- Loraine
- MdJ
- Stephan (whoosah + intuition)
- Tom Lont
- MagicImpuls
- MarkzMan_X
- -knip- HardKiller
- m-kay
- MaGiK54
- JP
- ZZandirt
-Nwopper :D |
|
|
| djcresto |
de zuiderburen komen met:
cresto & vriendin
gladius
Tor
Pumaz
lady lizzy
Kelly
pooley |
|
|
| Freezel |
| Wordt een topavond gezien de mensen die van NLBETA komen :D |
|
|
|
|