|
[23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MdJ |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
De tweede area komt nooit goed tot zijn recht. Niets ten nadele van jullie, maar van de Asta. Dat is geen plek (die 2e area) om een leuk feestje te geven. |
Ik ben wel op slechtere plekken uit m'n dak gegaan hoor. ;)
Het gaat toch om de muziek uiteindelijk. :)
Het enige wat zonde is van die 2e area zijn de stoelen... die hadden ze beter in een aparte chillout area kunnen zetten. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MdJ
Ik ben wel op slechtere plekken uit m'n dak gegaan hoor. ;)
Het gaat toch om de muziek uiteindelijk. :)
Het enige wat zonde is van die 2e area zijn de stoelen... die hadden ze beter in een aparte chillout area kunnen zetten. |
Dat bedoel ik ook, die stoelen. Het is gewoon een veredelde chillout. De dansvloer is langer dan dattie breed is, wat ook irri is.
Nee, zeker niets voor mij zo'n tweede zaal. Een knus gevoel heb je er iig niet. |
|
|
| TOR |
is waarschijnlijk Furry Nipples ja :)
en België.. kan bijna niemand anders dan Estuera zijn
zal hier zeker proberen bij te zijn, heb de eerste helaas moeten missen :( |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat bedoel ik ook, die stoelen. Het is gewoon een veredelde chillout. De dansvloer is langer dan dattie breed is, wat ook irri is.
Nee, zeker niets voor mij zo'n tweede zaal. Een knus gevoel heb je er iig niet. |
Hmmm, klopt wel een beetje, ik hoop dat de act die er staat het enigzins goedmaakt :)
Hopelijk doen we in de toekomst ook nog een keer iets in een lokatie met 2 volwaardige areas! Dan komt het helemaal goed iig. |
|
|
| moogwai |
Klinkt interessant, ben benieuwd naar de line-up!
Misschien dat ik er deze keer wel weer present ben. |
|
|
| Tom Lont |
| Wij zijn zeker van de partij, altijd gezellig die Asta feesten :D |
|
|
|
|