return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
[23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag (pg. 11)
View this Thread in Original format
dj_spare
als ie te laat komt gaan we gewoon wat langer door :D
eieregooie
Zo maar eens richting Asta :)
jp
Er gaat niets boven lekker met 90 naar huis cruisen, de verstekers vol open, alle filters uitschakelen en dan Hennes&Cold luisteren. Zodra je de geur van verbrande spreekspoel weet je dat het goed zit :D

Die arme shoarmaboer stond voor tien man te draaien :(
dj_spare
relaxed feestje :)
BaRTeZ
quote:
Originally posted by dj_spare
relaxed feestje :)


hmm ben je ook al thuis? :o :p


morgen trouwens een reportje, nu eerst slapen :)
MaGiK54
Signum was teh bomb.........:crazy:
nwopper
Net wakker, was een leuk feestje, prima naar mijn zin gehad :D
Signum ownde de avond :D
Freezel
Heb me prima vermaakt gister :) Geweldige set van Menno, ook de andere waren zeer goed te doen. Volgende keer weer erbij, maar dan toch maar eens wat aan normaal vervoer doen, want 1,5 uur wachten op Den Haag CS is ook niet echt prettig.
nwopper
Ik heb nog even bij Magik gechilled om wachten cq verknikkelen op Den Haag CS/Utrecht CS te voorkomen.:D
Asperge
Sow ik ben ook weer terug op aarde! Tering wat heb ik me goed vermaakt. Was precies druk genoeg zodat je lekker kon springen.

Bij Ozgur was het erg rustig en dat was wel jammer, maar toch nog ff een uurtje daar gestaan en los gegaan (ruimte zat:p )!

Kwam de vriendin van Adam White nog tegen in de gang, zij van: je hebt het goed naar je zin, ik heb een paar fotos van je gemaakt en die zal ik op internet zetten, aardige vrouw:) Ze kon alleen mijn naam niet uitspreken:p Probeer een Engelse maar een Arjan te laten uitspreken:haha:

Het moment dat iedereen Say Hello begon te roepen was ook gaaf, die werd gelijk ingemixt (k weet niet eens meer wie stond te draaien toen:p ) en iedereen ging los :D

Kwam ei nog tegen al was ik toen al wat minder helder:toothless

Pics komen er zo aan:)

(tering wat een onsamenhangend verhaal:cool: )

Asperge
Pics:


De stemming zit er al vroeg in:


Adam White:


Menno de Jong:


Ozgur en Likwit:


Signum:


En nog veel meer op www.appics.tk :)
MaGiKaL_MiKe
Het was een heerlijk avondje trancen.
Menno liet zien dat hij nog een hele grote kan worden, wat een wereld set!
Van wat ik van ozgur heb gehoord was het me op dat moment net ff wat te techno/electro house. Ik weet dat hij die kant al een tijdje opgaat maar het was net niet de muziek die ik op dat moment nodig had, maar hij deed het goed zonder meer!

Adam White, ieder zn ding maar wat ik van hem gehoord heb moet ik gewoon weg echt niet, erg mooi die breaks en string maar het ging nergens heen...

Signum was ff flink gaan, alleen van Silence moet je afblijven:whip:
Jonas begon erg lekker met Flow :D alle mensen bij Castamara was ook wel even een :eyes: momentje!

Ja het is weer gelukt, het was een top feestje!

leuke pics asperge!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement