return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
PC-problemen thread (pg. 10)
View this Thread in Original format
diddi
^ zijn da themes zelf of is da een proggie?
eieregooie
ThemeXP kan op verschillende manieren... Met een gehackte theme-engine bvb, of met het programma ThemeXP, die de theme engine simuleerd. Daarnaast heb je Windowblinds, met eigen skins.

Op wincustomize staan nog een heleboel skins voor andere programma's, om bvb je iconen te veranderen.
Toni_D2
quote:
Originally posted by diddi
Hmz, nee da bedoel ik niet. Als je iets wilt opslagen bijvoorbeeld( een Word document bv), zal XP altijd "Mijn Documenten" openen. Je kan dit veranderen naar bijvoorbeeld je station D:\, maar dan moet je iets wijziging in de regedit volgens mij. Op deze wijze zal dat telkens je "openingsfolder" worden.

Dat is afhankelijk van je programma. Word zal altijd standaard opslaan in "mijn documenten". Internet explorer zal opslaan in de locatie waar je de laatste keer iets heb opgeslagen, etc..

quote:
Originally posted by diddi
Something like this:

Dat bedoelde ik dus
dj Zevan
Ik zou dringend ne nieuwe computer moeten kopen, maar ken niks van die specificaties. De mijne is ongeveer 6jaar oud en blijft om het minste hangen, het duurt bij momenten zelfs een half uur eer hem is opgestart.
Ik zou de pc hoofdzakelijk willen gebruiken voor mixen mee op te nemen (dat dat niet meer hoeft te gebeuren met mn cd-recorder), af en toe n spelleke op te spelen en de standaard office programmas, en natuurlijk ook internet en muziek afhalen :)

kan iemand misschien wat nodige specificaties posten, wat programmas om mixen mee op te nemen, welk type geluidskaart het best is (misschien 2 laten steken?)
liefst de ietwat betaalbare zaken :happy2:

fel bedankt al in ieder geval voor jullie hulp
Nyah
quote:
Originally posted by dj Zevan
Ik zou dringend ne nieuwe computer moeten kopen, maar ken niks van die specificaties. De mijne is ongeveer 6jaar oud en blijft om het minste hangen, het duurt bij momenten zelfs een half uur eer hem is opgestart.

Het probleem van het lange opstarten hoeft niet persé aan het systeem te liggen... ;) Mijn pa bvb. heeft vorig jaar ongeveer een nieuwe pc kast besteld en int begin bolde die heel goe, ma omdat mijn ouders altijd op die game sites kaartspellekes zitten te spelen, hebben die zo'n brol op die pc staan, waardoor het nu echt een eeeeeuwigheid duurt vooraleer die opstart.
Mijn pc daarentegen is toch al meer als 3 jaar oud en die start nog steeds sneller op.
quote:
Ik zou de pc hoofdzakelijk willen gebruiken voor mixen mee op te nemen (dat dat niet meer hoeft te gebeuren met mn cd-recorder), af en toe n spelleke op te spelen en de standaard office programmas, en natuurlijk ook internet en muziek afhalen :)

kan iemand misschien wat nodige specificaties posten, wat programmas om mixen mee op te nemen, welk type geluidskaart het best is (misschien 2 laten steken?)
liefst de ietwat betaalbare zaken :happy2:

Het lijkt me dat je ni zo'n héél zware pc nodig hebt.
Misschien ist wel goed om te weten wat je max. budget is?

Qua type geluidskaart kan ik gewoon zeggen dat creative wel degelijke dingen heeft, maar ik denk dat andere mensen hier meer up-to-date over zijn.

Om je alvast een idee te geven over wat prijzen van geluidskaarten van Creative:
Creative Soundblaster Live! 24bit (Bulk) € 26
Creative Soundblaster Audigy 2 ZS (Bulk) € 62
Creative Soundblaster Audigy 2 ZS (Retail) € 85
Creative Soundblaster Audigy 2 NX - External (Retail € 119
Creative Soundblaster Audigy 4 Pro (Retail) € 245

Maar ik laat t aan de pc experts hier over om je meer info hierover te geven.
dj Zevan
quote:
Originally posted by Nyah
Misschien ist wel goed om te weten wat je max. budget is?

750 € is echt wel het maximum wat ik er aan wil geven,
rond de 500 € of midner zou ideaal zijn
Bertn
weet er iemand hoe ge van die hippe temperatuurmeterkes en zo op uw bureaublad krijgt?
BZRK
quote:
Originally posted by Bertn
weet er iemand hoe ge van die hippe temperatuurmeterkes en zo op uw bureaublad krijgt?

http://www.samurize.com/ maar tligt nu precies een beetje plat
mellow_head
Ge kunt ook DesktopX installere ma das brol, ik gebruik nu WindowBlinds, lekker proggy :) kunde uwe interface naar uw wensen aanpassen en zo van die prullekes.
Dj LPG
quote:
750 € is echt wel het maximum wat ik er aan wil geven,
rond de 500 € of midner zou ideaal zijn

Als ge geen scherm nodig hebt, is 500€ goed haalbaar hoor:) Tenzij ge echt een goeie geluidskaart wilt, maar dan zou ik niet naar een audigy 4 ofzo gaan, eerder een M-audio (vanaf 300€). Ik neem wel al enkele jaren men sets op met de on-board geluidskaart van men moederbord en ik klaag niet over de kwaliteit:)

diddi
ik heb juist een nieuwe pc in elkaar gestoken:

Processor AMD 2800
HD : Seagate 250 Gb (Sata)
nieuwe moederbord (on board geluidskaart en videokaart)
nieuwe voeding
512 DDR RAM

Gerecupereerd:
CD-Rom drive
Scherm

Niet de snelste pc, maar wel maar 350€ kwijt :D :tongue3
diddi
Er is een nieuwe geluidskaart uitgebracht door Creative : de Sound Blaster X-Fi

quote:
Computers spelen meer en meer de rol van centraal entertainment system. Naast het spelen van games, heeft iedereen een uitgebreide MP3-collectie en velen kijken dvd via hun computer. Een volwaardige sound is hierdoor meer dan ooit een noodzakelijke upgrade waard. Met de Sound Blaster X-FI introduceert Creative een nieuwe standaard voor muziek, films en games. De Xtreme Fidelity-kaarten combineren een 24-bitskwaliteit met een glasheldere geluidsweergave en technologieën als CMSS 3D voor hoofdtelefoons en surroundluidsprekers. Er zijn vier types van de nieuwe kaart verkrijgbaar. Zo is er voor gamers de Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS, die werd ontwikkeld op maat van ’s werelds bekendste professionele gamer Jonathan 'Fatal1ty' Wendel. De Sound Blaster X-Fi Elite Pro richt zich dan weer op mensen die hun computer gebruiken om muziek te maken. Voor ieder wat wils, als je portefeuille het toelaat tenminste.

Richtprijs: van 129 euro tot 349 euro

Meer info: http://www.soundblaster.com

:eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement