|
PC-problemen thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| pc-problemen: ja hoe krijg ik da ding van benny in men sig... gvd ik zit hier al 3 dagen te zoeken :o |
|
|
| Gladius |
| en ik zoek een activation code voor 'norton internet security 2004'. elke dag vraagt die om te hernieuwen, en ik moet dan altij skip klikken =p |
|
|
| Belgian Bonzai |
^Na een half jaar kan je opeens kiezen voor remind me in 15 days ook :)
^^Kopieer die link van CygnusX's site, dat heb je ooit al voor elkaar gekregen heb ik gezien.
Dan naar je profiel dinges, é, waar je je sig kan bewerken; en dan typ je
[img*] dan plak je die link en dan typ je [/img*] zonder de sterretjes.
Succes! |
|
|
| djcresto |
| laatste tijd nogal wat problemen gehad met men pc, startte zo elk uurke uit zijn eigen opnieuw op. Laatste dagen viel hij zelfs gewoon uit. Nu heb ik alle anti spyware programma's op uitzondering van men firewall en virusscan van mijn pc gesmeten en nu werkt hij weer perfect. Snappe wie het snappe kan :rolleyes: |
|
|
| Mystique |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Heb ik ook al gedaan, maar blijkbaar geen enkele geldige key te vinden :whip:
En anders, PM hé :toothless |
pm juiste versie nr ;)
Zal dat miss dan is toevallig tegen kunne komen
:p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
^Na een half jaar kan je opeens kiezen voor remind me in 15 days ook :)
|
allright, dan zit ik mss al in den helft =).
het rottige is wel dat da er niet meer opstaat, en toch blijft die da vragen... |
|
|
| Belgian Bonzai |
Da's de MAX! THX! |
|
|
| Icone |
Jasper: om naar mp3 om te zetten (en eventueel hercoderen naar wav, wma, ogg of iets anders), raad ik u echt dit programma aan:
http://www.dbpoweramp.com -> de "music converter" selecteren.
Het is gratis software en werkt met de Lame mp3-encoder, één van de beste. Daarbij heb je in de bijhorende 'codec-central' een hele hoop keuze voor nog andere extensies.
Problemen met de pc heb ik al genoeg gehad... En ge moet me zeker ni vragen van hoeveel mensen ik hunne pc al eens 'opgekuist' heb. Ge komt zo ook vanalles te weten over die persoon zonder da hij/zij het weet ;)
Greetz,
Wimpie |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Gladius
allright, dan zit ik mss al in den helft =).
het rottige is wel dat da er niet meer opstaat, en toch blijft die da vragen... |
Ik zou eens kijken met HiJackThis of CrapCleaner naar 'defecte' of 'foute' register-entries ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Icone
Jasper: om naar mp3 om te zetten (en eventueel hercoderen naar wav, wma, ogg of iets anders), raad ik u echt dit programma aan:
http://www.dbpoweramp.com -> de "music converter" selecteren.
|
Thanks, maar die had ik al :)
Het probleem is echt gewoon het opnemen zelf, maar kheb nu die Audacity gedond, en hopen dat die werkt :) |
|
|
|
|