|
PC-problemen thread (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ik zou toch ook voor adobe audition gaan hoor Jasper:) Kan je alles nog netjes opkuisen enzo als je wilt ook! voor keys en dergelijke... 1 plek: a s t a l a v i s t a . b o x . s k:D |
Here I am again :o
Probleem: de tryout versie van v1.5 is dus na 30 dagen verlopen, dus ik krijg het programma niet meer opgestart. Ik heb het volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zoals verwacht zit die expiry date in m'n register, dus ik sta nog geen stap verder. Ik heb ondertussen wel een key generator voor deze versie gevonden, maar probleem is dat er nergens een vak of scherm is om die key in te voeren...
Ik heb ook al een tryout van Soundforge versleten, dus ik zit momenteel dus met een klein doch niet onbelangrijk opnameprobleem. :nervous:
Nu heb ik hier al wat gelezen over cracks en dergelijke, maar zelf ben ik daar absoluut geen held in. Dus m'n vraag is of dit probleem nog op te lossen is, en zo ja, hoe? En moesten er cracks of patches ofzo zijn, kan ik dan ook een beschrijving krijgen van welke crack/patch en hoe en waar ik die moet installeren?
Help will be greatly appreciated :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tis al ni meer nodig ondertussen :) |
|
|
| kutvolkots |
Als ik met de loadMovie code in flash een jpg in een movieclip wil laden verdwijnt de movieclip gewoon.
Het rare is dat ik het soms wel goed voor elkaar krijg en soms niet, begin ik dan aan een nieuwe flash file dan lukt het me vaak weer wel of niet. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Als ik met de loadMovie code in flash een jpg in een movieclip wil laden verdwijnt de movieclip gewoon.
Het rare is dat ik het soms wel goed voor elkaar krijg en soms niet, begin ik dan aan een nieuwe flash file dan lukt het me vaak weer wel of niet. |
pffff leg dat nog eens uit maar dan heeeeeeeeeeeel langzaam :eek: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Als ik met de loadMovie code in flash een jpg in een movieclip wil laden verdwijnt de movieclip gewoon.
Het rare is dat ik het soms wel goed voor elkaar krijg en soms niet, begin ik dan aan een nieuwe flash file dan lukt het me vaak weer wel of niet. |
Je JPEG mag niet progressive encoded zijn. Flash toont enkel non-progressive jpeg-bestanden. Kijk dit eens na, lukt het niet, post je code dan eens even. Ik ben beroepshalve met Flash en Actionscript bezig, dus waarschijnlijk zal ik je wel kunnen helpen. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Here I am again :o
Probleem: de tryout versie van v1.5 is dus na 30 dagen verlopen, dus ik krijg het programma niet meer opgestart. Ik heb het volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zoals verwacht zit die expiry date in m'n register, dus ik sta nog geen stap verder. Ik heb ondertussen wel een key generator voor deze versie gevonden, maar probleem is dat er nergens een vak of scherm is om die key in te voeren...
Ik heb ook al een tryout van Soundforge versleten, dus ik zit momenteel dus met een klein doch niet onbelangrijk opnameprobleem. :nervous:
Nu heb ik hier al wat gelezen over cracks en dergelijke, maar zelf ben ik daar absoluut geen held in. Dus m'n vraag is of dit probleem nog op te lossen is, en zo ja, hoe? En moesten er cracks of patches ofzo zijn, kan ik dan ook een beschrijving krijgen van welke crack/patch en hoe en waar ik die moet installeren?
Help will be greatly appreciated :) | ²& |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Here I am again :o
Probleem: de tryout versie van v1.5 is dus na 30 dagen verlopen, dus ik krijg het programma niet meer opgestart. Ik heb het volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zoals verwacht zit die expiry date in m'n register, dus ik sta nog geen stap verder. Ik heb ondertussen wel een key generator voor deze versie gevonden, maar probleem is dat er nergens een vak of scherm is om die key in te voeren...
Ik heb ook al een tryout van Soundforge versleten, dus ik zit momenteel dus met een klein doch niet onbelangrijk opnameprobleem. :nervous:
Nu heb ik hier al wat gelezen over cracks en dergelijke, maar zelf ben ik daar absoluut geen held in. Dus m'n vraag is of dit probleem nog op te lossen is, en zo ja, hoe? En moesten er cracks of patches ofzo zijn, kan ik dan ook een beschrijving krijgen van welke crack/patch en hoe en waar ik die moet installeren?
Help will be greatly appreciated :) |
meestal zit er wel NFO file bij die cracks met nen uitleg waar ge den boel moet installeren of wat ge moet overwriten. Vroeger had ik het perfecte tooltje daarvoor "cracksearcher.exe", ma werkt spijtig genoeg ni meer. Ivm met die registery, pluis u registery is uit en en verwijder die key, pritty easy job toch imo ? |
|
|
| Synthesia |
Heb ook een PC-probleemke. Net een nieuwe Wireless-G DSL Router gekocht van Belkin (type F5D7632) en kan er mee op Internet maar het surfen gaat vele trager dan ervoor (er zit precies ook een redelijke delay op het binnenhalen van de pagina'smet gewoon mijn USB modem en de maximum download snelheid is ook fel gezakt, zou ~420kb/s moeten zijn maar nu schommelt het gewoon tussen de 80 en 100kb/s. Dit is niet via wireless (wireless nog niet uitgeprobeerd) maar met ethernet connectie aan de router.
Al gezocht voor nieuwe drivers maar die zijn er precies niet. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Edit// Probleem ondertussen al zelf kunnen oplossen, lag aan de Connection Type, Encapsulation, VPI/VCI settings :) |
|
|
| Synthesia |
| Niet echt een PC probleem maar ben op zoek naar een programmatje dat in 1 keer alle foto's (en video's) van een site kan plukken. Vroeger deed ik dat met GetRight maar dat is meer een download manager en wil een programmatje dat uitsluitend foto's/video's plukt en opslaat op je HD. Kent er iemand een goei? |
|
|
| The_G0dfather |
| sry, ik gebruik nog steeds printscreen :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Niet echt een PC probleem maar ben op zoek naar een programmatje dat in 1 keer alle foto's (en video's) van een site kan plukken. Vroeger deed ik dat met GetRight maar dat is meer een download manager en wil een programmatje dat uitsluitend foto's/video's plukt en opslaat op je HD. Kent er iemand een goei? |
In firefox is er een extensie Down Them All, rechtermuisknop en alle foto's en videos (te kiezen, hé, kunt ook alle .mp3 of gelijk wat) die er staan of waar naar gelinkt wordt staan een beetje later op je HD :) |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
sry, ik gebruik nog steeds printscreen :p |
LOL
Belgian Bonzai tnx voor de tip..wil het eigenlijk bij IE houden maar mss toch eens een kijkje nemen naar Firefox.
Iemand nog wat programma's? Wat ook interessant zou zijn is als het programma ook de jpg van een sub-sub-pagina kan nemen; zijn zo van die thumbnail galleries waarvan je als je op 1 thumb klikt je nog een nieuwe html pagina krijgt met een grotere foto, en daar op moet je nog eens op klikken voor de grote versie van de pagina. |
|
|
|
|