return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
PC-problemen thread (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj LPG
Ik zou toch ook voor adobe audition gaan hoor Jasper:) Kan je alles nog netjes opkuisen enzo als je wilt ook! voor keys en dergelijke... 1 plek: a s t a l a v i s t a . b o x . s k:D
Pheatus
alsk hint mag geven, laat die Internet Explorer voor wat hij is en installeer Firefox (www.mozilla.org). Ik ben niet anti-microsoft ofzo, maar ben gewoon héél tevreden van Firefox. Na 1 jaar ofzo nogaltijd geen 'search-bar' (lees: spyware) en weinig pop-ups. Het nadeel aan de populariteitswinst van Firefox is dat spyware-schrijvers ook proberen dingen te schrijven voor de vuurvos ;).
Volgens mij zijn de grootste pc-problemen vooral te wijten aan spy-ware bij IE. Ook trager openen van browser en trager lopen van pc geeft dit tot gevolg.

Als volwaaridg pc-nerd mag'k met trots melden dat mijn laptopke van de lidl al groot jaar zonder herinstall draait! :toothless En nochtans staat er hier nen halve software-winkel op.

Trouwens, fans voor GOEIE gratis virusscanners:
- AVG (www.grisoft.com)
- AVAST (www.avast.com)
Uit persoonlijke ervaring HEEL tevreden over AVG!
Dj LPG
quote:
Originally posted by Pheatus
alsk hint mag geven, laat die Internet Explorer voor wat hij is en installeer Firefox (www.mozilla.org). Ik ben niet anti-microsoft ofzo, maar ben gewoon héél tevreden van Firefox. Na 1 jaar ofzo nogaltijd geen 'search-bar' (lees: spyware) en weinig pop-ups.

vind ik er ook van! En ik ben wel anti-microsoft:whip: maarja, aangezien de meestedingen die ik gebruik enkel daarmee compatbel zijn:(

quote:
Trouwens, fans voor GOEIE gratis virusscanners:
- AVG (www.grisoft.com)
- AVAST (www.avast.com)
Uit persoonlijke ervaring HEEL tevreden over AVG!

AVG is idd heel goed! En als je van die spyware verlost wil geraken, http://www.hitmanpro.nl... meer hebt ge ni nodig:)
Jasperovitsj
WinFixer 2005

Gedownload en geinstalleerd door een gezinslid. Iets deftig en legaal, of verwijderen die spyware-handel? :conf:
Pheatus
normaal is dit programma te betalen (zie winfixer.com).
Het veronderstelt een programma te zijn om nutteloze dingen op tijd en stond te verwijderen zodanig dat uw pc blijft deftig lopen. Ik heb het zelf nog niet getest, en na zoektochtje op google zijn er blijkbaar nog niet veel mensen die het al geprobeerd hebben.

Nuja, ge kunt een tijdje proberen en zien of het u aanstaat ;)
Lady_LizzY
Heb een vrij dringend vraagje:

hoe kan je in winamp of dergelijks een stuk uit een nummer knippen?

Thx op voorhand!

Greetz,
Liz.
Gladius
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Heb een vrij dringend vraagje:

hoe kan je in winamp of dergelijks een stuk uit een nummer knippen?

Thx op voorhand!

Greetz,
Liz.

heb gehoord dat mp3 direct cut wel goed is
link
Bunz
ik zit weer met miserie:
heb gisteren een dvd drive hier op mene pc aangeslote, ma nu geeft mijn pc geen van de 2 drives dat er inzitte op 'deze computer' en alleen de dvd speler is weergegeven in apparaatbeheer. In da apparaatbeheer staat er ook 'dit apparaat werkt correct'. Ik heb al vanalles geprobeerd ma niets lukt dus.

als iemand tips heeft, ze zijn welkom.. :)
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Gladius
heb gehoord dat mp3 direct cut wel goed is
link

Werkt idd zeer goed!

Dikke merci! :D
De vrouwelijke collega's danken u ;)
Dj LPG
quote:
Originally posted by Bunz
ik zit weer met miserie:
heb gisteren een dvd drive hier op mene pc aangeslote, ma nu geeft mijn pc geen van de 2 drives dat er inzitte op 'deze computer' en alleen de dvd speler is weergegeven in apparaatbeheer. In da apparaatbeheer staat er ook 'dit apparaat werkt correct'. Ik heb al vanalles geprobeerd ma niets lukt dus.

als iemand tips heeft, ze zijn welkom.. :)

Al nagekeken of de jumpers op uwen dvd drive en den andere goed staan? Normaal moet dvd master worden en de gewone dan slave...

Bunz
quote:
Originally posted by Dj LPG
Al nagekeken of de jumpers op uwen dvd drive en den andere goed staan? Normaal moet dvd master worden en de gewone dan slave...

jumpers :conf:
mijn kabels zoude alleszins goed moete zitte
en int BIOS geeft em ook gene master weer, slave is de dvdspeler. betekent dit dan dak die grijze platte kabels moet omwissele ?
Dj LPG
quote:
Originally posted by Bunz
jumpers :conf:
mijn kabels zoude alleszins goed moete zitte
en int BIOS geeft em ook gene master weer, slave is de dvdspeler. betekent dit dan dak die grijze platte kabels moet omwissele ?

die jumperkes zitten links van die brede grijze kabel en normaal hebt ge keuze tussen cs, ma of sl. De grijze kabel is normaal gezien zo aangesloten dat de master de laatste poort inneemt. Ik denk als je je dvd master maakt dat je probleem opgelost is:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement