|
PC-problemen thread (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
Hmm...denk niet echt dat dat makkelijk mogelijk is. Als je een programma installeerd dat niet gewooon een simpel toolke is zoals 1 .exe bestandje, dan worden er ook vaak files in andere directories geschreven (Windows dir, System dir, Program Files\Common Files, etc.) plus worden er ook keys toegevoegd aan de Windows Registry, etc etc. Je kan dus niet gewoon 1 grote directory die in Program Files staat kopieren naar een nieuwe computer en verwachten dat het programma zal werken. Dan zijn er ook nog eens de bijkomende problemen zoals shortcuts die je zelf zult moeten aanmaken, shell integration problemen (weet niet of Cubase dit doet), etc etc.
Check pm also btw ;) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Synthesia, is gelukt hoor met IsoBuster. Superbedankt, ik waande die 15 sets verloren :D |
|
|
| mellow_head |
| Elke keer ask mij aanmeld, bevriest hij na e paar sec.:conf: heb nochtans geen virussen ofzo op mn PC staan. Iem. enig idee aan wa da te wijte is? |
|
|
| mellow_head |
| Beide geprobeerd, nix werkt:(:(:( |
|
|
| mellow_head |
| Mn PC vind mn DVD en CD rom station niemeer, ask een CD instop werkt ze wel ma hij kan de stations ni lokaliseren:conf: |
|
|
| mellow_head |
| Mn PC vind mn DVD en CD rom station niemeer, ask een CD instop werkt ze wel ma hij kan de stations ni lokaliseren:conf: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Mn PC vind mn DVD en CD rom station niemeer, ask een CD instop werkt ze wel ma hij kan de stations ni lokaliseren:conf: |
gebruik je cd-rom eens als primary slave als dat nog niet zo is (pc open vijzen en aan de kabel van je HDD hangen en jumpertjes goed zetten). Als hij dan werkt, is er hoogst waarschijnlijk iets mis met je moederbord. Als hij daar al zit, dan weet ik het niet direct:) Dedecteert je pc de stations trouwens wanneer je opstart? |
|
|
| mellow_head |
| Tis dus niemeer nodig :p omda TA er zolang over deed om te posten ist ondertss al gefixt ;) ff systeemherstel gedaan :) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Tis dus niemeer nodig :p omda TA er zolang over deed om te posten ist ondertss al gefixt ;) ff systeemherstel gedaan :) |
ok dan:) duurde hier ook meer dan 10 min... |
|
|
| diddi |
| Kan iemand mij de reden geven waarom ik bij Mijn Computer -> Eigenschappen mijn volledig RAM-geheugen niet staat vermeld. Ik heb 256 mb ram en er staat slechts 192 mb. Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
|
|