return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
PC-problemen thread (pg. 8)
View this Thread in Original format
Synthesia
Hmm...denk niet echt dat dat makkelijk mogelijk is. Als je een programma installeerd dat niet gewooon een simpel toolke is zoals 1 .exe bestandje, dan worden er ook vaak files in andere directories geschreven (Windows dir, System dir, Program Files\Common Files, etc.) plus worden er ook keys toegevoegd aan de Windows Registry, etc etc. Je kan dus niet gewoon 1 grote directory die in Program Files staat kopieren naar een nieuwe computer en verwachten dat het programma zal werken. Dan zijn er ook nog eens de bijkomende problemen zoals shortcuts die je zelf zult moeten aanmaken, shell integration problemen (weet niet of Cubase dit doet), etc etc.

Check pm also btw ;)
Belgian Bonzai
Synthesia, is gelukt hoor met IsoBuster. Superbedankt, ik waande die 15 sets verloren :D
Synthesia
Np :)
mellow_head
Elke keer ask mij aanmeld, bevriest hij na e paar sec.:conf: heb nochtans geen virussen ofzo op mn PC staan. Iem. enig idee aan wa da te wijte is?
Freezel
D'r was al een pc-problemen draadje ;) http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=268658

Ik zou voor de zekerheid toch bijvoorbeeld Ad-Aware installeren en laten draaien. Misschien MSN uninstallen en opnieuw installeren?
mellow_head
Beide geprobeerd, nix werkt:(:(:(
mellow_head
Mn PC vind mn DVD en CD rom station niemeer, ask een CD instop werkt ze wel ma hij kan de stations ni lokaliseren:conf:
mellow_head
Mn PC vind mn DVD en CD rom station niemeer, ask een CD instop werkt ze wel ma hij kan de stations ni lokaliseren:conf:
Dj LPG
quote:
Originally posted by mellow_head
Mn PC vind mn DVD en CD rom station niemeer, ask een CD instop werkt ze wel ma hij kan de stations ni lokaliseren:conf:


gebruik je cd-rom eens als primary slave als dat nog niet zo is (pc open vijzen en aan de kabel van je HDD hangen en jumpertjes goed zetten). Als hij dan werkt, is er hoogst waarschijnlijk iets mis met je moederbord. Als hij daar al zit, dan weet ik het niet direct:) Dedecteert je pc de stations trouwens wanneer je opstart?
mellow_head
Tis dus niemeer nodig :p omda TA er zolang over deed om te posten ist ondertss al gefixt ;) ff systeemherstel gedaan :)

Dj LPG
quote:
Originally posted by mellow_head
Tis dus niemeer nodig :p omda TA er zolang over deed om te posten ist ondertss al gefixt ;) ff systeemherstel gedaan :)


ok dan:) duurde hier ook meer dan 10 min...
diddi
Kan iemand mij de reden geven waarom ik bij Mijn Computer -> Eigenschappen mijn volledig RAM-geheugen niet staat vermeld. Ik heb 256 mb ram en er staat slechts 192 mb. Hoe kan ik dit oplossen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement