return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
PC-problemen thread
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Het leek me wel een leuk idee om een aparte thread te maken voor alles wat met de PC en problemen en dergelijke te maken heeft. :)


Ik ga trouwens meteen de spits afbijten met een probleem:

Ik had Sony Soundforge, maar om één of andere duistere reden (door de illegale kopie wss :toothless ) kon ik niet meer naar mp3 omzetten. Ik had alles eraf gegooid en een trial versie er opgezet, maar die is ook al verlopen. Ik had weer alles er afgegooid, maar als ik die trial terug opnieuw installeer krijg ik weer dezelfde "trial expired" boodschap. :whip:

Dus kan ik dat eventueel oplossen met een patch ofzo?
Of is er een ander programma (trial of niet) waarmee ik m'n mixes vanop Minidisc kan opnemen? En liefst eentje wat ik gewoon ergens kan downloaden of course :)
X-Tune
joepi,
een Warez-topic! :D

Wat hebben jullie allemaal te bieden?
1Million$shot
Ik gebruik altijd audiograbber om naar mp3 om te zetten.
Het is gratis en werkt goed
1Million$shot
of bedoelde da ni ? :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by 1Million$shot
of bedoelde da ni ? :D

Dunno...

Ik heb een programma nodig waarmee ik de signalen van mijn Minidisc via mijn line-in van de geluidskaart kan opnemen in mp3-formaat, that's all. :)

Een progje om eender welk bestandsype om te zetten naar mp3 heb ik al ;)
eieregooie
Dan neem je toch eerst op naar wav?

Overigens gebruik ik zelf Adobe Audition, de opvolger van Cool Edit Pro... bgeloof dat die ook wel direct naar mp3 kan...
eieregooie
Oh, en dat na opnieuw installen de trial nog steeds verlopen is is logisch natuurlijk :'D Die verloopdatum zit ergens in je registry...

Ik kreeg laatst ook opeens een irritante melding hehe



:toothless
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by eieregooie
Dan neem je toch eerst op naar wav?


Dan heb ik wel een ander programma nodig, want Sound Forge start nu gewoon niet meer op, tenzij ik m'n serienummer (which I don't have :o ) invoer. :)
Freezel
http://www.dago.pmp.com.pl/messer/

Neemt meteen in mp3 voor je op en kost weinig geheugen t.o.v. Sound Forge :)
Bunz
Er zijn wel sites waarop allerhande keys gevonden kan gevonden worden natuurlijk

maar ik twijfel of ik ze wel mag posten naar forumregels toe ;)

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Bunz
Er zijn wel sites waarop allerhande keys gevonden kan gevonden worden natuurlijk

maar ik twijfel of ik ze wel mag posten naar forumregels toe ;)

Heb ik ook al gedaan, maar blijkbaar geen enkele geldige key te vinden :whip:

En anders, PM hé :toothless
lievez
hint: ASTALAVISTA baby :clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement