return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
TA T-Shirt....the final call!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
The Groove
Weet je niet hoe blauw eruit ziet jeroen? :P
Miss Proximus


Royal Blue right-o?
TranceFool
ik kannem nie zien :conf:
serialkillah
Ok, bedankt ik stuur binnenkort een mail en maak ff dat geld over:)
HaZZa
Das idd een heel erg phat tiesjurt.
Misschoien dat je mij ook nog wel kan strikken voor eentje, maar dat wordt wat later. Hoelang kenne we dat bestelle mevrouw?
Flipper01
Ik zit nog ff te twijfelen tussen de verschillende kleuren.. Zoals je kan zien is er echt heel weinig verschil..
Blauw:


Royal:


Paars:


Ik weet t nog niet 100% zeker, maar ik denk dat ik voor zwart ga..
kolkiewolkie
DAMN

ik kan maar niet de keuze vd kleur maken

dacht eerst aan paars, maar dat leek nogal radicaal na het voorbeeld van miss p. Toen echter dat kleurenschema gezien en daar wassie stukkie minder fel en zon blauwe is toch ook wel weer errug gewoontjes

dilemma dus

maar meel komt er heus snel aan

groeten, en o ja, miss P:

THANX!!:D
Ruben_Dubbink
Hey Kolkie,
weet niet of het je wat helpt, maar ik doe een paarse.....:D
Flipper01
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik kan maar niet de keuze vd kleur maken

dacht eerst aan paars, maar dat leek nogal radicaal na het voorbeeld van miss p. Toen echter dat kleurenschema gezien en daar wassie stukkie minder fel en zon blauwe is toch ook wel weer errug gewoontjes

Tja daar zit ik dus ook nog ff mee... Die kleur paars die Miss P als eerst had gepost was mij ook wat te licht, maar nu ik de andere kleur paars zie begin ik toch weer te twijfelen.. :confused:
John
w000t heel goed werk m.p. :)
tot hoe lang kan je et bestellen?
ik moet nog ff denken over de kleur :P
en vallen de tshirts groot of klein? naja ik ben 1.80m dus L zal wel goed zijn denk ik....
i'll let u know :)
en thnx!!

TranceFool
Ik ben er uit, het wordt de paarse, zal morgen ff een overschrijving maken, als ik em op de post doe, stuur ik je meteen een mailtje, die moek toch naar jou sturen ofnie, miss p?
HiGH_NrG
Zal morgen ff geld over maken en een meeltje sturen! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement