return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
TA T-Shirt....the final call!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Flipper01
quote:
Originally posted by New Wave
FOEI proks.......beetje mijn bedrijf afkatten he!

:whip: :whip: :whip: :whip:

Don't mess with the TA-postmen!! ;)
Little Theseus
quote:
Originally posted by Flipper01

:whip: :whip: :whip: :whip:

Don't mess with the TA-postmen!! ;)

Nope, postbojes zijn geinfriltreerd bij tranceaddict.com en weten zoals gebruikelijk alles, totdat er een hond om de hoek komt rennen (bij jou dan he Tim ;)), dan zijn ze als eerste weg:D. Anyways, ik heb weinig op Weef en Flipper toe te voegen :)
TranceFool
Goed nieuws idd, ben benieuwd :)
TimeportE
echt beter dat de t-shirts klaar zijn!! ik ga niet naar TE, dus die zal gewoon via de PTT (of wat dan ook) gebracht moeten worden, tenzij je em natuurlijk zelf komt brengen :):) reuze (gein woord!) bedankt!!
LoginZ
Hey hey good idea they gonna have hallucinations there surrounded by TA T-SHIRT....

That gonna be massive, didn't get a word of dutch but hope thar you'll all put your sig on the t-shirt.

Glad to see you there all ;)

Cya'
Ding Chavez
/me hopes dat het t-shirt 9 februari thuis ligt, kan ik em nog aan marco V :)
Btw, moeten we nog bezorgkosten aan de TPG ;) man betalen als ie het komt afleveren? Niet dat dat beetje geld me veel boeit, maar anders kan ie het natuurlijk ok gewoon ff bij de buren afgeven als je er nie bent zonder al te veel problemen.

GreetZ, DC
Miss Proximus
bezorgkosten zaten erbij in, maar aangezien ik wel op een doordewekse dag naar Heerenveen op en neer moet....hmm.....dat moet ik nog maar ff uitzoeken :)
New Wave
nou komop mensen allemaal jullie 1 euro centen lappen en onder rambours naar Proks sturen :D
Flipper01
Nou Miss P??
Zijn de shirtjes gelukt???
Ik ben heel benieuwd, als ze vandaag nl echt af zijn kunnen we ze zeker voor TE binnen hebben!!
John
jaaaaaaaaa hoe zijn ze geworden? :D:D:)

Miss Proximus
WOOOOOHOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO :)

Ze zijn binnen!!!!!!!! De kleur paars is VEEEEEEET VEEEEEEEET VETTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!! en de drukkleur is echt BRUUT gifgroen geworden :)

echt TOPPIE!!!!!!!

Ik doe ze morgen op de bus :)

x Prox
John
sweeeet thnx a lot missie :):):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement