|
TA T-Shirt....the final call!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Check je PM Miss P :)
Thanx! |
|
|
| Miss Proximus |
Ik heb alle pm's (nog niet een van rub_dub gehad) gelezen en ik ben blij dat jullie het allemaal zo goed opnemen :)
wat een top spirit :) jullie hebben me weer blij gekregen :) ;) :) |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Ik heb alle pm's (nog niet een van rub_dub gehad) gelezen en ik ben blij dat jullie het allemaal zo goed opnemen
wat een top spirit jullie hebben me weer blij gekregen
|
pfffffffffffff. gelukkig...... |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik heb alle pm's (nog niet een van rub_dub gehad) gelezen en ik ben blij dat jullie het allemaal zo goed opnemen :)
|
Hey Miss P,
d'r ligt een berichtje in je mailbox.....
sorry dat het wat langer duurde,
ik had andere bezigheden vanavond :D
GreetZ RubDub |
|
|
| Miss Proximus |
YAAY!!
Meel van de drukker :)
| quote: | Originally posted in Miss Proximus's Mailbox
From: "h.b.tanahatoe"
To: "Andreas Bakker / Josta Kolkman"
Sent: Thursday, January 31, 2002 1:19 PM
Subject: Antw: drukproef
Hallo Josta,
Op een aantal shirts na heb ik alles binnen. De Skinny kan pas begin
februari geleverd worden
dus die wordt nageleverd. Rest van de shirts komen vandaag of morgen binnen.
Begin volgende week gaan we drukken. Laten we maar afspreken dat je de shirts woensdagmiddag vanaf 13:00 uur op kunt halen.
met vriendelijke groet
SCREEN FACTORY ZEEFDRUK
Nico Kas |
Ik heb de shirts dus woensdag 6 februari op zak :)
Ik neem contact op met de PTT over de verwachte verzendingsduur, en als die te lang is dan ben ik iig 's middags 16 feb al in Utrecht aanwezig om jullie shirtjes persoonlijk af te leveren :)
Grtz Prox |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik heb de shirts dus woensdag 6 februari op zak :)
Ik neem contact op met de PTT over de verwachte verzendingsduur, en als die te lang is dan ben ik iig 's middags 16 feb al in Utrecht aanwezig om jullie shirtjes persoonlijk af te leveren :)
Grtz Prox |
TOP!!
Ik hoop dat de PTT ze gewoon voor zaterdag kan bezorgen, maar dat zal vast geen problemen opleveren denk ik. Koninklijke TPG post levert bijna alles binnen 3 dagen af :D
Weet je al hoe laat je naar Rosenmontagsrave gaat?? Misschien dat ik em dan al in ontvangst kan nemen... |
|
|
| Miss Proximus |
| We willen ongeveer 1 uur in Oberhausen zijn om te gaan vinylshoppen bij de HMV :) Dat is ook een optie natuurlijk...zal ik m meenemen? :) |
|
|
| John |
w0000t :) hope dat de ptt goed zn werk doet:)
smiddags 16 feb bennik ook in utrecht hehe (travel active voorlichting over mn geplande tripje naar australie voor de geinteresseerde :)) maar liever dat de ptt snel bezorgt hehehh,
miss p, als et niet teveel moeite is zou je me dan ff kunne pm-en wat voor adres ik heb doorgegeven? straxx hebbik een typfoutje gemaakt ofzo :D just to be sure :) ik wil neit dat de buurman strax in dat shirt loopt hehehe, alvast bedankt:) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Flipper01
TOP!!
Ik hoop dat de PTT ze gewoon voor zaterdag kan bezorgen, maar dat zal vast geen problemen opleveren denk ik. Koninklijke TPG post levert bijna alles binnen 3 dagen af :D
|
Inderdaad, (WHEHE tenminste nog iemand die de nieuwe naam al doro heeft ghegeh) de TGP post levert de pakketten meetsal in 3 dagen, alleen als je niet thuis bent dan heb je fette pech :-)
Jammer dat ik niet bij jullie post loop, anders had ik alle t-shirts kunnen rippen en duurder kenne verkopen gheghe :D
DRIEKES, KOOP JIJ OOK EENS ZO'N T-SHIRT ;) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
DRIEKES, KOOP JIJ OOK EENS ZO'N T-SHIRT ;) |
dan kom jij hem zekur gezellig langsbrengen?? :)
neej maare..ik heb liever T-shirts waar ik op een party helemaal niemand mee zie lopen..:) :cool: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
WHEHE tenminste nog iemand die de nieuwe naam al doro heeft ghegeh |
GOZER..mijn moeder werkt bij TPG KPN Pensioen dus die naam is al oud nieuws, maar waarom zou je je altijd zo aanpassen! Ik noem de euro ook gewoon een GULDEN :stongue:
nee hoor, geintje :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
GOZER..mijn modere werkt bij TPG KPN Pensioen dus die naam is al oud nieuws, maar waarom zou je je altijd zo aanpassen! Ik noem de euro ook gewoon een GULDEN :stongue:
nee hoor, geintje :D |
FOEI proks.......beetje mijn bedrijf afkatten he!
PTTpost heeft vorige week pas van naam veranderd......dus redelijk nieuw voor de andere mensen
TPG KPN is een andere divisie...........WWHAAAZZZZZZHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA POST POWURRRRR
/me pakt zijn postzegel gun en schiet proks onder de zegels.
/me belt sint en vraag hij nog een zak kwijt is
/me krijgt te horen : JA
/me doet prox in een TPG POST zak en stuurd haar op naar de strafpiet
:p |
|
|
|
|