|
TA T-Shirt....the final call!!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
| ach die klote post ook altijd...als je ziet watvoor volk erloopt hier in Hoevelaken bij de post...:p :p |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb'em binnen!!!!!
Gisteravond van Prox gekregen!! |
|
|
| mr.marcello |
Alleen jammer dat je 'm zo snel weer uitdeed Flipper!! ;)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Miss Proximus |
| en jammer dat de foto ervan mislukt is :( |
|
|
| mr.marcello |
Dat meen je niet!!
Ik had later ook mijn fototoestelletje nog maar effe opgehaald, maar ben zo slim geweest om geen foto van ons allen te nemen, maar alleen sfeerimpressies.
Zaterdag dan maar effe herkansen.... |
|
|
| aphex |
Jaaaa ik heb hem!
Super Josta!!!
Woei, moet ik nu ook op de foto?? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by M5
ach die klote post ook altijd...als je ziet watvoor volk erloopt hier in Hoevelaken bij de post...:p :p |
als ik dit gelezen had, dan had ik vandaag jouw post in de dichts bij zijnde prullenbak gegooit :p ..........leuke rekeningafschrift heb je gekregen vandaag, overmorgen zal ik een intern onderzoek doen in jouw post.....meneer Beitler :whip: :whip: :cool: :p
TPG POST POWER! |
|
|
| Dr. Kuipers |
Hij is binnen
ECHT ZWAAR VET!!!!!!!!
THX Josta voor alle moeite
We zullen elkaar op TE ook niet mislopen zo :p |
|
|
| TranceFool |
| ik heb nog nix:mad: :p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ik heb nog nix:mad: :p |
Sommige zijn een dag later verstuurd omdat ik niet genoeg geld bij me had (ik wou jullie niet ongerust maken)... :S
En ik krijg nog af en toe wat verzoekjes van mensen die ook een shirt willen......als ik nog weer 10 mensen krijg dan kan ik ze zo weer laten maken!!
Dus als je ook een shirt wilt, pm of mail me dan ff...en dan bestel ik weer een nieuwe lading!
Het kan wel wat langer duren, omdat ik niet bestel voordat ik echt 10 mensen heb :)
Dus al die vrienden/vriendinnen en nieuwe TA members die er ook 1 willen: laat het me weten!! :) |
|
|
| kolkiewolkie |
Is men in leeuwarden ook al op de hoogte van de mogelijkheden van pinnen :conf:
:p :p :D :D ;) ;)
ben wel benieuwd of ie er nou al is ofnie...DAMN, ik wil naar huis (mammie!!:p )
mzzl
greetz kolkiewolkie |
|
|
| The Groove |
| Ja ja! Ik heb het T-shirt zonet binnen gekregen. Ziet er mooi uit! Mijn dank gaat naar allen die meegeholpen hebben dit 'project' tot stand te brengen en tot een goed einde hebben gebracht. Waarvan natuurlijk Josta het grote brein achter dit allemaal is :D |
|
|
|
|