return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
TA T-Shirt....the final call!!! (pg. 9)
View this Thread in Original format
M5
ach die klote post ook altijd...als je ziet watvoor volk erloopt hier in Hoevelaken bij de post...:p :p
Flipper01
Ik heb'em binnen!!!!!
Gisteravond van Prox gekregen!!
mr.marcello
Alleen jammer dat je 'm zo snel weer uitdeed Flipper!! ;)

Met vriendelijke groet.
Miss Proximus
en jammer dat de foto ervan mislukt is :(
mr.marcello
Dat meen je niet!!

Ik had later ook mijn fototoestelletje nog maar effe opgehaald, maar ben zo slim geweest om geen foto van ons allen te nemen, maar alleen sfeerimpressies.

Zaterdag dan maar effe herkansen....
aphex
Jaaaa ik heb hem!
Super Josta!!!

Woei, moet ik nu ook op de foto??
New Wave
quote:
Originally posted by M5
ach die klote post ook altijd...als je ziet watvoor volk erloopt hier in Hoevelaken bij de post...:p :p


als ik dit gelezen had, dan had ik vandaag jouw post in de dichts bij zijnde prullenbak gegooit :p ..........leuke rekeningafschrift heb je gekregen vandaag, overmorgen zal ik een intern onderzoek doen in jouw post.....meneer Beitler :whip: :whip: :cool: :p

TPG POST POWER!
Dr. Kuipers
Hij is binnen
ECHT ZWAAR VET!!!!!!!!

THX Josta voor alle moeite

We zullen elkaar op TE ook niet mislopen zo :p
TranceFool
ik heb nog nix:mad: :p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by TranceFool
ik heb nog nix:mad: :p


Sommige zijn een dag later verstuurd omdat ik niet genoeg geld bij me had (ik wou jullie niet ongerust maken)... :S


En ik krijg nog af en toe wat verzoekjes van mensen die ook een shirt willen......als ik nog weer 10 mensen krijg dan kan ik ze zo weer laten maken!!

Dus als je ook een shirt wilt, pm of mail me dan ff...en dan bestel ik weer een nieuwe lading!
Het kan wel wat langer duren, omdat ik niet bestel voordat ik echt 10 mensen heb :)

Dus al die vrienden/vriendinnen en nieuwe TA members die er ook 1 willen: laat het me weten!! :)

kolkiewolkie
Is men in leeuwarden ook al op de hoogte van de mogelijkheden van pinnen :conf:

:p :p :D :D ;) ;)

ben wel benieuwd of ie er nou al is ofnie...DAMN, ik wil naar huis (mammie!!:p )

mzzl

greetz kolkiewolkie
The Groove
Ja ja! Ik heb het T-shirt zonet binnen gekregen. Ziet er mooi uit! Mijn dank gaat naar allen die meegeholpen hebben dit 'project' tot stand te brengen en tot een goed einde hebben gebracht. Waarvan natuurlijk Josta het grote brein achter dit allemaal is :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement