return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
TA T-Shirt....the final call!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
basvh
ff een vraagje hoe zit het met die t shirts vallen die groot of klein?? ik heb daar helemaal geen verstand van namelijk als ik kleren ga kopen kijk ik gewoon of het past en als het past pak ik een grotere, ik kijk nooit naar de maat
The Groove
Ligt het aan mij, of is die paarse kleur meer blauw dan paars? Ziet er heel anders uit dan de paarse kleur in dat plaatje waarin staat "LOL Josta heeft geen paintshop!!"

Anyway, ik heb toch voor paars gekozen :D just wondering
Miss Proximus
Die kleur paars van mij was idd wat licht uitgevallen, maar hij is zeker lichter dan wat Flipper gepost heeft.

Ennu...bas...geen idee hoe groot een t-shirt bij jou valt maar ik denk dat een L of XL goed genoeg is voor een vent of niet guys? :)


John en Hazza, als jullie een shirt willen moet je wel zsm mogelijk de kleur enzo doorgeven want ik heb er 25 te verschaffen en op=op :)

:) :) :)
TimeportE
an email has been send to miss p.. :p:p ik hoop dat alles een beetje snel gaat :D:D .. thanx nogmaals
Miss Proximus
Ik verwacht iig nog replies van:

Afternative, Siesta, Sandman, New Wave, Muppet, OriginX en Blik!! Aangezien jullie wel aangegeven hadden een t-shirt te willen.....en als je dan nu niet meer wilt, laat het dan ook ff weten: wel zo beschaafd of niet? :)
!_PeTrUs_!
Ik wil er ook 1...

Je weet me te vinden hè.

Dan geef ik wel ff de detaisl door

Ja, ik weet t. Maar ik ben van gedachte veranderd...
TranceFool
Miss P moet ik nou naar jou een mail sturen of.....?:conf:
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik verwacht iig nog replies van:

Afternative, Siesta, Sandman, New Wave, Muppet, OriginX en Blik!! Aangezien jullie wel aangegeven hadden een t-shirt te willen.....en als je dan nu niet meer wilt, laat het dan ook ff weten: wel zo beschaafd of niet? :)


ik twijfel nog :) ik zit vooral te twijfelen omdat ik dat shirt waarschijnlijk toch nooit aan doe
Miss Proximus
Heb jij wel leren lezen TranceFool?? :p

Je stuurt mij een emailtje (ja dat staat onder mijn posts, die button) met je gegevens enzo en dan maak je het bedrag over en dan als iedereen betaald heeft bestel ik de shirt......wil je aub mijn eerste post in deze thread lezen want daar staat alle info in :)

Blik....twijfelen mag..maar niet te lang....en je hoeft t niet te doen hoor :)

Profeetrus :) OK DAN!! Nu nog naar innercity en dan hou ik voor altijd van je :eyes:
Flipper01
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Profeetrus :) OK DAN!! Nu nog naar innercity en dan hou ik voor altijd van je :eyes:


WOW, die Petrus heeft t weer goed voor elkaar :p :p

TranceFool
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Heb jij wel leren lezen TranceFool?? :p

Je stuurt mij een emailtje (ja dat staat onder mijn posts, die button) met je gegevens enzo en dan maak je het bedrag over en dan als iedereen betaald heeft bestel ik de shirt......wil je aub mijn eerste post in deze thread lezen want daar staat alle info in :)


Hmm ja, ik kan wel lezen :p, volgens mij....uhh....of toch nie :). Had er denk ik overheen gelezen, laten we het daar maar op houden :)
Flipper01
Ik heb m'n keus gemaakt, Miss P heeft al een mailtje van me ontvangen.. Ik ben alleen vergeten om de acceptgiro op de bus te doen :( Maar dat doe ik morgenvroeg wel voor ik op de trein stap...om 7 uur (ziekelijk vroeg he?)!
En dan hoop ik dat ik 'em binnen heb als ik terug ben van vakantie, want ik neem niet aan dat ie er voor zondag is ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement