|
TA T-Shirt....the final call!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Bedankt Prox voor alle moeite :), ben benieuwd en hoop dat we ff een leuk kiekje kunnen schieten op TE :p:D |
|
|
| HiGH_NrG |
w00p w00p!
Mooi dat ze nu komen...goed op tijd voor TE....goeie actie! |
|
|
| New Wave |
hey das wel grappig, morgen moet ik bij de TPG werken, geheid dat hij der dan bij zit ghegheghe, ken ik hem zo meenemen :) wat een makkie heb ik toch weer.........josta, had ik die paarse of de zwarte?
Toch geen zwarte he :(
LATIX!!!!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
josta, had ik die paarse of de zwarte?
Toch geen zwarte he :( |
maak je nu een grapje??? jij wou echt per sé een zwarte!!! |
|
|
| New Wave |
nee ik wilde een paarse
:D neehoor, zwart is pppppppppppppprima.....ik draag alleen zwarte kleding dus deze past weer in mijn collectie. :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
nee ik wilde een paarse
:D neehoor, zwart is pppppppppppppprima.....ik draag alleen zwarte kleding dus deze past weer in mijn collectie. :) |
haha onze TA-GOTH....:P
neej maare...als iemand die zo'n longsleeve heeft ff een foto'tje maakt dan weet ik waar ik op moet letten op TE :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| als ik um binnen heb, wil ik best wel ff poseren en een fototje maken :) Dacht trouwens dat we best wel te herkennen waren op TE met die T-Shirts, dus heb je echt een voorbeeld nodig? |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
als ik um binnen heb, wil ik best wel ff poseren en een fototje maken :) Dacht trouens wdat we best wel te herkennen waren op TE met die T-Shirts, dus heb je echt een voorbeeld nodig? |
neej poseer maar ff :)
d'r lopen weet ik hoeveel duizend man daaro waarvan er misschien 5 zo'n t-shirt hebben, enne ik let eigenlijk ook niet zo op gozers op zo'n party! ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| heeft iemand zijn shirt al binnen? |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Helaas ook nog niet binnen, zal deze week toch echt wel binnen zijn neem ik aan, aangezien Miss P ze al donderdag heeft opgestuurd geloof ik |
|
|
| TranceFool |
| Mensen rustig aan, die komt heus wel......anders regelen de postbodes onder ons wel ff wat :p |
|
|
| serialkillah |
| Ik heb hem helaas ook nog niet, maar ik ben zeer beniewd:) |
|
|
|
|