|
TA T-Shirt....the final call!!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| jaaaaa egt zwaar beter hehehe.. heb ik wat kewls aan voor op TE en uiteraard Nexus.. doe de mijne ook maar op de bus prox :) wil m wel zo snel mogelijk hebben natuurlijk hehehe |
|
|
| TimeportE |
| BEEETTTTTTEEERRRRRRR, echt vet gewoon.. ik wacht met smart op de het pakketje!! :D:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Zekerz VET!!!
Als ie er zaterdag al is doe ik hem dan wel ff aan tijdens stappen :p
Echt top Miss P. :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Als ie er zaterdag al is doe ik hem dan wel ff aan tijdens stappen :p
Echt top Miss P. :) |
hartstikke tof Josta! :) ben helemaal happy !! :D
enneh Dr. Kuipers, ga je het T-Shirt promoten in Dieka of ergens anders :p
GreetZ RubDub |
|
|
| Flipper01 |
YEAH!!
Zal wel heel relexed zijn als ie er zaterdag al is!!!
Ik zie hem vanzelf wel komen! BETERS! |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
hartstikke tof Josta! :) ben helemaal happy !! :D
enneh Dr. Kuipers, ga je het T-Shirt promoten in Dieka of ergens anders :p
GreetZ RubDub |
Promotie is nooit weg he :p
Waarschijnlijk komende zaterdag Bill's Bar.
Vengaboys bij Dieka :confused: , daarom maar eens Bill |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Vengaboys bij Dieka :confused: , daarom maar eens Bill |
vengaboys????:eyes: :conf: :confused: :eek: :sadgreen: :stongue: bestaan die nog steeds??
mzzl |
|
|
| New Wave |
| Vengaboys.............hoe diep kan je zinken, ik verbied jullie daar naartoe te gaan...........of jullie worden verbannen..... |
|
|
| Eye-Riz |
| New Wave heeft zijn roeping gevonden... MOD! :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vengaboys.............hoe diep kan je zinken, ik verbied jullie daar naartoe te gaan...........of jullie worden verbannen..... |
was ook niet de bedoeling... ZAK UELSEN GERMANY, daar bennik vant weekend, schijnt altijd vet te wezen daro.... lady dana draait er elke maand :)
greetz kolkiewolkie
en dan nog iets: jij hoeft voor mij niet te bepalen waar ik wel en niet naar toe ga :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
Alles op de bus, behalve 1 shirt.....die van Flipper01, die krijg je in Dld ok? :)
Het heeft me nu wel zo'n 30 piek xtra gekost....grrrrrrrr.....TPG!!!!!.....maar dat is mijn gift aan alle aardige trenseddikts :D
Die paarse is echt zoooooooooo VET geworden gewoon....MAHN!!!!! ik ben jaloers dat ik een zwart girlie-shirt moest bestellen want die hadden ze niet int paars :(
Nou ja.......veel plezier ermee en see ya @ TE!!!!! :) |
|
|
|
|