return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
TA T-Shirt....the final call!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Ik heb nu, incl mezelf 15 mailtjes.......hebben mensen nog interesse? Eenmaal......andermaal...........Ik geef jullie nog tot en met 26 december en dan is de zitting gesloten :)
Ruben_Dubbink
nog een vraagje:
wanneer kunnen we ongeveer dat t-shirt tegemoet zien?
Niet om te drijven hoor....maar ben gewoon benieuwd wanneer ik ermee kan gaan showen :cool: ;)

Greetz RubDub
TranceFool
Ik heb mn mail gister gestuurd en het geld vandaag overgemaakt, dus geloof dat voor mij alles in orde is :)

Ik vind het wel matig dat er mensen zijn die eerst zeggen dat ze er wel een willen en daarna niet nemen. Sorry hoor, maar zeg dan dat je het nog niet wist!
Dj Alpha
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik heb mn mail gister gestuurd en het geld vandaag overgemaakt, dus geloof dat voor mij alles in orde is :)

Ik vind het wel matig dat er mensen zijn die eerst zeggen dat ze er wel een willen en daarna niet nemen. Sorry hoor, maar zeg dan dat je het nog niet wist!


of een arme sloeber bent :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Alpha


of een arme sloeber bent :D

das waar maar dat wist je vantevoren al ;):)
Miss Proximus
Zooooooooooooooo :) Ik heb vannochtend t meeltje verstuurd en dan heb ik hopelijk woensdag ofzo bericht :) Ik heb gelijk gevraagd hoe lang t zou gaan duren....en dat geef ik dan gelijk aan jullie door :)

In ieder geval bedankt voor jullie enthousiasme..ennu...welkom bij de TA.com posse :D lol
TranceFool
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Zooooooooooooooo :) Ik heb vannochtend t meeltje verstuurd en dan heb ik hopelijk woensdag ofzo bericht :) Ik heb gelijk gevraagd hoe lang t zou gaan duren....en dat geef ik dan gelijk aan jullie door :)

In ieder geval bedankt voor jullie enthousiasme..ennu...welkom bij de TA.com posse :D lol

Joepie ik wou net gaan vragen of je al wat meer wist, bedankt voor alle moeite en ben zwaar benieuwd hoe ze eruit zien :)
Miss Proximus
Hallo allemaal! :)

Ik kijg regelmatig meeltjes van jullie waarin jullie vragen hoe het zit, en blablabla.. :D dus ik wil ff kwijt:

als de t-shirts er zijn dan hoor je het wel, en als ik je geld niet binnen heb tegen de tijd dat de t-shirts er zijn....dan hoor je het zeker :)
The Groove
Heb ik net een mailtje naar je gestuurd... :D lol
John
alvast bedankt voor alles en ik wacht geduldig...als et maar voor TE is en der dan een aantal mensen zijn die dat shirt aantrekke zodat ik de meeting niet mis :D :D

Miss Proximus



Ik heb een hele niet leuke mededeling voor alle mensen die een paarse longsleeve hebben besteld :(

Ik kreeg vandaag een meeltje van de drukker dat er opeens geen paarse longsleeves meer zijn!!!! :(

Daarom wil ik graag van jullie weten of je dan een paars t-shirt wilt, of gewoon een zwarte longsleeve...of natuurlijk gewoon je geld terug :(..ik stuur voor de zekerheid wel pm's voor als jullie dit niet lezen....


Een beetje beter nieuws is dat de levering 5 - 8 dagen duurt, dus als iedereen snel is dan kunnen ze makkelijk voor TE af zijn!! :)

Beschaamde groetjes Proxi :whip:
Donna
Klotuh eej
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement