|
[28-10-2005] LEF: The Politics Of Dancing 2 Tour (Ferry & Paul) - Escape, Amsterdam (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
cool man...!! hv lotsa fun!!
(kweenie hoe het zit met het tijdsverschil enzo, maar 3fm (webradio) zendt e.e.a. uit van het ADE. dus als je wil weten wat je mist, en je hebt de mogelijkheid, moet je maar ff luisteren)
en waarom is er nog geen thread over dat feessie in Perth??? :D |
Tis nu nog 6 uur tijdverschil (later)....vanaf zondag isset 7 uur ivm wintettijd in NL..... |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by eieregooie
ik wel dat ik om half 1 bij Juan Pablo in de buurt ben :p |
Juan Pièdro.... toch? |
|
|
| HBtje |
Beste nieuws in tijden :D
Vanavond gewoon Pauls eerste set als nieuwe nummer 1 dj van de wereld... und wir sind dabei :crazy: |
|
|
| @win |
| Heb er dikke zin in! Tot vanavond allemaal! :cool: |
|
|
| kolkiewolkie |
Drommels, nou moet ik dus de gok gaan nemen of ik voor die 300 tickets ga of niet :nervous: .
*zoekt alternatieven alvast op* |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Drommels, nou moet ik dus de gok gaan nemen of ik voor die 300 tickets ga of niet :nervous: .
*zoekt alternatieven alvast op* |
Gewoon vroeg komen :) En anders is er genoeg in de stad te doen op het gebied van dance ;)
Maar dat is al wel lang geleden dat ik jouw ergens gezien heb... |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik vermoed dat dat bij een Asta of armada-feestje is geweest :clown: . Maar inderdaad, ik ben de laatste tijd niet zoveel naar feestjes geweest om verschillende (slechte) 'redenen' (lees: verplichtingen).
Zal 'ns kijken hoe vroeg ik er kan zijn, ik hoop dat kwart voor 10 vroeg genoeg is:confused: .
Edit: :haha: , ik zie dat ik hier op een dag na exact 2 jaar geleden een waardeloze RUSH-avond gehad heb. Leuk detail :tongue2 . |
|
|
|
|