|
[28-10-2005] LEF: The Politics Of Dancing 2 Tour (Ferry & Paul) - Escape, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| Hopelijk houdt Paulus de topvorm van afgelopen zomer vast! Wat een sets draaide die man! :crazy: Ferry daarentegen moet wel wat beter gaan draaien dan op DV! Wel een must-go!! :p |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ben d'r bij met een stel Australiers :D |
Ben d'r bij met een stel Aziaten :D |
|
|
| jp |
| Wie zal er mogen afsluiten? |
|
|
| nwopper |
| Ik loop wel weer achter een ploegje NLTA's aan :D |
|
|
| jp |
| Wel snel kaarten halen want er is maar beperkt voorverkoop |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Wel snel kaarten halen want er is maar beperkt voorverkoop |
ja dat zei die kerel van de free record shop ook tegen mij.. vooral veel amerikanen gaan.. hm, leuk :rolleyes: |
|
|
| jp |
| Zolang ze niet praten vallen die toch niet op |
|
|
| monkey1717 |
| I'm in:) I ordered my ticket from Ticketbox last week. I'm coming from Los Angeles. Looking to meet new people to party with. Anyone going? |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
alsik van de kangero's aan het genieten ben...:D |
Ik wil het niet weten...... (maar pas op ze kunnen gemeen trappen.... )
:nervous: :nervous: :nervous: :haha: :haha: :crazy:
en aangezien mijn party-maat helemaal into PvD is (al 10 jaar) zal ik hier inderdaad ook bij gaan zijn. er zal toch wel een Kebaptent in de buurt zijn????
en die amerikanen vallen pas op als ze gaan praten. (prachtig om te zien hoe die lui na één nederlands jointje helemaal naar de klote gaan.....:D) lekker rustig meteen. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
er zal toch wel een Kebaptent in de buurt zijn???? |
veel rommel maar ook een goede :toocool: |
|
|
| MagicImpuls |
| Ook aanwezig samen met Tom Lont :D |
|
|
|
|