|
[28-10-2005] LEF: The Politics Of Dancing 2 Tour (Ferry & Paul) - Escape, Amsterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
Komt er nog een officiele TA meeting? Zo ja graag om 00:30hr op de eerste etage achter de light-booth |
Zal de opkomst net zo hoog zijn als bij Mysteryland? :D |
|
|
| jp |
| Deze keer beter, aangezien Uniek323242453 en ZzZzanderdtd er zeker zullen zijn (want anders schop ik ze) |
|
|
| Unique2701 |
hoe kan je me nou schoppen als ik dr niet ben :clown:
of ga je hele club doorzoeken :wtf: |
|
|
| jp |
| Ik weet waar je huis woont :disbelief |
|
|
| dancetherapy |
| quote: | Originally posted by jp
Ik weet waar je huis woont :disbelief |
Naast de buren he? ;) |
|
|
| @win |
| Ik zie je tegen die tijd wel ergens bovenuit toornen ;) |
|
|
| eieregooie |
| Als ik er ben, zie ik jullie toch wel en zorg ik wel dat ik om half 1 bij Juan Pablo in de buurt ben :p |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Deze keer beter, aangezien Uniek323242453 en ZzZzanderdtd er zeker zullen zijn (want anders schop ik ze) |
weet niet of ik om 00.30 al binnen ben... if so, dan steek ik mijn neus wel ff in de lucht, om te ruiken waar jullie zijn....:D
sommigen zal ik in de kroon al wel zien...
tot vanavond.... |
|
|
| dancetherapy |
| Mooi dat PvD 1 is geworden, haha! Dat gaat gezellig worden! :D |
|
|
| ZZandirt |
| indeed!! heb het vermoeden dat de "officiële" nummer 1 en 5 er vannacht door geïnspireerd zullen raken en dat we een vet vet vet feestje tegenmoet gaan.... |
|
|
| MaGiK54 |
| Lots of phun peeps vanav.....zit zelf vanav bij de nr 6 van de DJ-mag lijst......Digweed die een bezoekie brengt aan Perth :) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Lots of phun peeps vanav.....zit zelf vanav bij de nr 6 van de DJ-mag lijst......Digweed die een bezoekie brengt aan Perth :) |
cool man...!! hv lotsa fun!!
(kweenie hoe het zit met het tijdsverschil enzo, maar 3fm (webradio) zendt e.e.a. uit van het ADE. dus als je wil weten wat je mist, en je hebt de mogelijkheid, moet je maar ff luisteren)
en waarom is er nog geen thread over dat feessie in Perth??? :D |
|
|
|
|