return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
[28-10-2005] LEF: The Politics Of Dancing 2 Tour (Ferry & Paul) - Escape, Amsterdam (pg. 4)
View this Thread in Original format
MennoB
Aanwezig...!

Wij wilde al een keer naar amsterdam gaan om daar een feest te bezoeken in een club. En dit lijkt me wel een zeer goed feestje. Paul van Dyk vind ik echt super en na het luisteren van de Creamfields cd en Passport Kingdom of the Netherlands zie ik het ook wel zitten om Ferry Corsten weer eens live te zien!

Ben alleen benieuwd hoe Ronald van Gelderen draait.
Unique2701
Voor de mensen die 6uurtjes niet genoeg vinden is dit misschien iets:

3FM radio presents Ferry Corsten pre party
presentation: Lantinga & Swijnenberg
DJ's: Ferry Corsten + Rec Execs on the decks
Location: De Kroon (naast de escape)
Entrance: free entrance & guestlist
doors close when full // time: 17.00-23.00h
for more info: www.ferrycorsten.com
kolkiewolkie
Griebels, weer zo'n topic en feest waar ik finaal overheen gekeken heb. Ik moet ECHT weer wat aan de studie gaan doen want de scherpte is ver te zoeken :eek: . Eens kijken of er nog steeds kaarten in de voorverkoop zijn want dit lijkt me wel wat :D .
jp
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Griebels, weer zo'n topic en feest waar ik finaal overheen gekeken heb. Ik moet ECHT weer wat aan de studie gaan doen want de scherpte is ver te zoeken :eek: . Eens kijken of er nog steeds kaarten in de voorverkoop zijn want dit lijkt me wel wat :D .


http://www.ticketbox.nl/dance/2005_...rycorsten.shtml

er zijn nog tiks
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
er zijn nog tiks


kaartjes net gehaald. (ouderwets bij de sigarenboer)
ZZandirt
quote:
Originally posted by Unique2701
Voor de mensen die 6uurtjes niet genoeg vinden is dit misschien iets:

3FM radio presents Ferry Corsten pre party
presentation: Lantinga & Swijnenberg
DJ's: Ferry Corsten + Rec Execs on the decks
Location: De Kroon (naast de escape)
Entrance: free entrance & guestlist
doors close when full // time: 17.00-23.00h
for more info: www.ferrycorsten.com


iemand al eens gegeten in die kroon...? of überhaupt weet wat voor tent het is....? (hebben ze daar kebap??:D)
Bailey
Ik heb er wel eens wat gedronken. Was niet echt goedkoop als ik het me goed herinner. :confused: :)

EDIT: http://www.dekroon.nl/index.html :D
ZZandirt
quote:
Originally posted by Bailey
Ik heb er wel eens wat gedronken. Was niet echt goedkoop als ik het me goed herinner. :confused: :)

EDIT: http://www.dekroon.nl/index.html :D


laat me raden: Bailey's ??? :p :p

thnx. website had ik al gezien... tent ziet er leuk uit op zich.
ach het gaat me niet om die paar centen, maar mijn ervaring (bijv. Winkel van Sinkel/utrecht) is dat dat soort tenten de kwaliteit van eten op een laag pitje heeft staan. Het idee is om daar de verjaardag van een vriend te gaan vieren met een etentje onder het "genot" van Ferry c.s., maar dan wil ik ook wel wat fatsoenlijks eten en geen gaarkeuken voedsel met saus-uit-een-pakje en een uur wachten op de bediening, die je vervolgens niet weet te vertellen welke whiskey ze in huis hebben....:whip: :whip: :whip:

dan liever Kebap :D:D dat is meestal wel waar voor je 5 euri :D:D

al gereserveerd trouwens, juffrouw aan de telefoon was erg lief....
MennoB
Kun je er ook makkelijk parkeren?

Zoja, waar ergens en kun je mij iets van een route beschrijving geven, of een straatnaam zodat ik het zelf ff kan zoeken..
jp
quote:
Originally posted by MennoB
Kun je er ook makkelijk parkeren?

Zoja, waar ergens en kun je mij iets van een route beschrijving geven, of een straatnaam zodat ik het zelf ff kan zoeken..


Parkeren doe je in [P] Markenhoven (via Amsterdam-Noord en IJtunnel rechtdoor viaduct onder en dan gelijk bij stoplichten links zit de ingang

Onderin de parkeergarage helemaal naar het einde rijden en dan kom je bij het Waterlooplein boven uit. Vervolgens de Amstelbrug over en de Amstelstraat door lopen en je zit op het Rembrandtplein. De Escape zit rechts naast Cafe Kroon

ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
De Escape zit rechts naast Cafe Kroon


RESTAURANT!!:whip: :whip: :D
ZZandirt
quote:
Originally posted by MennoB
Kun je er ook makkelijk parkeren?

Zoja, waar ergens en kun je mij iets van een route beschrijving geven, of een straatnaam zodat ik het zelf ff kan zoeken..


kost dat JP? zo'n nachtje je auto daar kwijt? hartje centrum...:rolleyes: :rolleyes:
(trein is idd ook geen alternatief.... (zeker naar eindhoven is een crime))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement